نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طارمی که با عبور از اتفاقات ابتدای فصل به مهره گلزن سرخپوشان تبدیل شده امیدوار است در تیم ملی نیز به این روند خود ادامه دهد.

همه نگاه‌ها برای گلزنی به مهدی طارمی

سردار آزمون به دلیل اتفاقات بازی مقابل قطر در دیدار بعدی تیم ملی مقابل سوریه غایب خواهد بود و این مساله انتظارات از مهدی طارمی را بالا میبرد. کیروش احتمال دارد در این بازی به دلیل نبود آزمون دیگر از طارمی در کنارهها استفاده نکند و با دو مهاجم مقابل سوریه بازی کند که با این روش همه نگاهها برای گلزنی به مهدی طارمی است.
مهدی طارمی، مهاجم گلزن پرسپولیس که توانسته در بین گلزنان ایرانی نظر کیروش را به خود جلب کند و در رقابت با کریم انصاری فرد و رضا قوچاننژاد در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد، کار سختی مقابل سوریه پیش رو خواهد داشت.
مهاجم گلزن پرسپولیس که در تیم ملی و با صلاحدید کارلوس کیروش در پست وینگر در چند بازی اخیر به زمین رفته، در غیاب سردار آزمون امیدوار است تا به مرد اول خط حمله ایران تبدیل شود و گره گشای این تیم در بازی مقابل سوریه باشد. طارمی که با عبور از اتفاقات ابتدای فصل به مهره گلزن سرخپوشان تبدیل شده امیدوار است در تیم ملی نیز به این روند خود ادامه دهد و با درخشش او تیم ملی این بازی را با گلهای بیشتری پشت سر بگذارد. بازی با سوریه میتواند شرایط او را در تیم ملی بهتر از گذشته کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی