نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هوگوپوشان نوجوانان آخرین تمرین را قبل از پرواز به رقابتهای جهانی کانادا درخانه تکواندو برگزار کردند .

هوگوپوشان ایرانی در جستجوی مدال

امیر ولیپور، حمیدرضا هادیان ، ابراهیم صفری ، علی باصری، محمدرضا جمشیدی، امیرمحمد بخشی ، محمدحسين یزداني، محمدمرتضایی ، امیرحسین وقوعی ، عرفان ناظمي و درگروه دختران مبينا نژاد كتهسري ، كوثرحسيني، ستاره چابكي ، فاطمه جعفري ، مبينا شاكري ، مبينا بابالو، زهرا شجاعي، پريسا جوادي، زهرا شيدايي و زهرا پوراسماعيل هوگوپوشانی بودند که دیروز به تفکیک زیرنظر کادر فنی مربوطه آخرین تمرین خودرا با حرکات کششی ، مرور فن و امتیازگیری روی حریف انجام دادند . مربیان در طول تمرینات ایرادات را به بازیکنان گوشزد کردند تا برای مبارزه با بهترین های دنیا آماده باشند .
وحيدعبداللهي سرمربي هوگوپوشان نوجوان درباره آمادگی تیمش به خبرورزشی می گوید : « نوجوانان تکواندو از13 شهريورماه تمرینات را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر شروع کردند. 15 جلسه تمريني را درهرهفته دردستورکار داشتند. سعي كرديم تمركزمان را روي تكنيكهاي چرخشي طراحی کنیم تا ورزشكاران در مصاف با حریفان ازاین تكنيك ها كه امتياز خوبي دارد بيشتر استفاده و بتوانند نتيجه شايستهاي را بدست آورند.»
عبداللهي به مدال آوری شاگردانش اشاره می کند : « نوجوانان ایران در9 دوره حضور خود در مسابقات جهانی پنج عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را درکارنامه به ثبت رسانده و در این دوره نیزانگيزه زیادی برای كسب مدال دارند . حتی با اینکه مسابقات سختی دارند اما همه به مدال آوری امید دارند.»
سرمربي از  حریفان  اصلی شاگردانش می گوید : « کرهجنوبی ، روسیه ، چین تایپه ، آمریکا ، ایتالیا و فرانسه رقبای اصلی ما هستند . تنها سه نفر از تکواندوکاران  تجربه جهانی را دارند . همه تلاش مان را به کارگرفتهایم تا ورزشکاران به خودباوری برسند و بدانند نه تنها از دیگر کشورها چیزی کم ندارند بلکه خیلی بهترند.»
فاطمه صفرپور سرمربي نوجوانان دختر  درباره  آمادگی تیمش می گوید : « ایمان دارم اگر ملیپوشان نوجوان خود را باورداشته باشند و مقتدرانه درشیاپ چانگ قهرمانی جهان حاضر شوند، میتوانند سکوی جهانی را تصاحب کنند.»
او ادامه می دهد : « تمرینات دختران هوگوپوش  از اوایل شهریوراستارت خورد  و با زمان کمی  که داشتیم اول روزانه سه نوبت تمرین می کردند و بعد دو نوبت. با برنامه تلاش کردیم روی نقاط ضعف تکواندوکاران تمرکز کرده تا برای مبارزه آماده شوند.»
صفرپوربه انگیزه شاگرانش اشاره می کند : « این تیم خیلی با انگیزه است و نیمی از آنها اولین سال ورود به نوجوانان را تجربه میکنند و می توانند پشتوانه خوبی برای رقابتهای جهانی بعدی باشند . امیدوارم با این انگیزه درکانادا شگفتی سازشوند و نامشان را در تاریخ تکواندوی نوجوانان ثبت کنند.»

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی