نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چندین فدراسیون مانند کاراته، هندبال، ژیمناستیک و ناشنوایان با سرپرست اداره می‌شوند که هر کدام برنامه و مسابقاتی در پیش دارند و نباید فکر کنیم همه آن‌ها می‌توانند مثل کاراته با سرپرست در عرصه جهانی موفق باشند.

برای بررسی و تحلیل وضعیت دکتر سلطانیفر وزیر جدید ورزش و جوانان در پی گذر زمان و اتخاذ تصمیمات ایشان بودیم ولی جناب وزیر با یک اظهارنظر  پیرامون صعود مقتدرانه به جام جهانی ٢٠١٨روسیه و ارائه بهترین عملکرد در المپیک ٢٠٢٠ توکیو سوژه مناسبی در اختیارمان قرار داد تا با ذکر یک مطلب برنامهها و عملکرد شخص وزیر و وزارتخانه متبوع ایشان را رصد کنیم. فدراسیونهای موفق میتوانند متضمن تحقق سخنان وزیر باشند، حال آنکه چندین فدراسیون مانند کاراته، هندبال، ژیمناستیک و ناشنوایان با سرپرست اداره میشوند که هر کدام برنامه و مسابقاتی در پیش دارند و نباید فکر کنیم همه آنها میتوانند مثل کاراته با سرپرست در عرصه جهانی موفق باشند. فدراسیونی نظیر ناشنوایان در تیرماه ۹۶ المپیک سامسون در ترکیه را پیش رو دارد و برای بالا بردن رکوردها و مدالها نسبت به دوره قبلی نیاز به برپایی اردو و اعزام به مسابقات مختلف دارد آنهم نه در یک رشته بلکه چندین رشته!

جناب سلطانیفر برگزاری انتخابات در فدراسیونها براساس اولویت مسابقات برونمرزی اولین قدم در جهت تحقق وعدهای است که یا نباید مطرح میشد و یا حالا که گفته شده مهمترین دلیل برای بررسی عملکرد شما و همکارانتان خواهد بود.

* شهاب قاسمی - مجری و گوینده رادیو ورزش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی