نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهاي اخير نيز بازار انتخابات رياست جمهوري در آمريكا داغ داغ بود و در این بین برخی از ورزشکارانی که به دونالد ترامپ رأي دادند را قصد داریم معرفي کنیم.

تيم برنده!

روزنامه خبرورزشی / غزال زیاری؛ انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئيسجمهور جديد آمريكا مهمترين خبر روز گذشته رسانههاي جهان بود. در روزهاي اخير نيز بازار انتخابات رياست جمهوري در آمريكا داغ داغ بود. در اين ميان ورود افراد سلبريتي از ورزشكاران گرفته تا خوانندهها و هنرمندان به كمپينهاي تبليغاتي دو نامزد اصلي، اين بازار را داغتر نيز كرد. در اين گزارش قصد داريم شما را با 10 ورزشكاري كه علناً حمايتشان را از دونالد ترامپ ابراز كردند آشنا كنيم.

 

1- تام بردي

بردي و دونالد ترامپ بارها در كنار هم ديده شدهاند. ستاره معروف ليگ NFL و همسر ژيسل بوندچن كه يك مدل معروف برزيلي است هم حمايتش را از نامزد جمهوريخواه انتخابات آمريكا مطرح كرده است.

 

2- هالك هوگان

ستاره كشتي كچ آمريكا سالهاست كه يكي از دوستان صميمي ترامپ به حساب ميآيد و از همين رو در كمپين انتخاباتي نيز براي رفيقش كم نگذاشته و به هر ترتيبي كه شده حمايتش را از او ابراز كرده تا طرفدارانش را به رأي دادن به ترامپ ترغيب كند.

 

3- بابي نايت

 خيليها نايت را به عنوان اسطوره بسكتبال آمريكاي شمالي ميشناسند. او كه حدود 30 سال هدايت تيم بسكتبال دانشگاه اينديانا را بر عهده داشت، هوادار سرسخت ترامپ است و در چند تا از كمپينهاي تبليغاتي او نيز حضور يافته.

 

4- دنيس رادمن

بسكتباليست سابق و جنجالي شيكاگو بولز، قبل از برگزاري انتخابات رياست جمهوري آمريكا اعلام كرده بود كه به ترامپ رأي ميدهد. يك حمايت تمام و كمال.

 

5- لاترل اسپروول

يكي ديگر از بازيكنان سابق ليگ NBA نيز حمايتش را از نامزد جمهوريخواه انتخابات آمريكا ابراز كرده بود. او كه بازيكن نيكز بود، با اين حمايت، هوادارانش را به رأي دادن به ترامپ ترغيب كرده.

 

6- مايك تايسون

شايد بتوان او را معروفترين ورزشكار حامي ترامپ دانست. قهرمان سابق بوكس سنگينوزن دنيا يكي از حاميان ترامپ بوده و بارها و بارها حمايتش را از اين نامزد جمهوريخواه بر زبان آورده است.

 

7- جك نيكلاوس

اسطوره گلف آمريكا نيز يكي از افرادي است كه علاقه زيادي داشت تا ترامپ را در كاخ سفيد ببيند و حالا خواستهاش برآورده شده.

 

8- فرانك كامينسكي

بسكتباليست تيم هورنتس در ليگ NBA نيز به تمجيد از دونالد ترامپ پرداخت و حمايتش را از كانديداتوري او در انتخابات رياست جمهوري آمريكا ابراز كرده بود.

 

9- الكس رودريگس

بازيكن سابق نيويورك يانگيز در رشته بيسبال كه يكي از اسطورههاي بيسبال در منطقه آمريكاي شمالي به حساب ميآيد نيز به ابراز حمايت از ترامپ پرداخته است.

 

10- شوان مريمان

او نيز يكي ديگر از ورزشكاران جنجالي است كه گفته بود به ترامپ رأي خواهد داد. بازيكن سابق ليگ NFL ترامپ را به كلينتون ترجيح داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی