۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: ۳ امتیاز این دیدار برای ما ۶ امتیاز ارزش داشت و آن را به هواداران ملوان تقدیم می‌کنم.

مایلی‌کهن: ۳ امتیاز بازی با خیبر برای ما ۶ امتیاز ارزش داشت

محمد مایلیکهن با حضور در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل خیبر خرمآباد که با پیروزی ۲ بر یک شاگردانش به پایان رسید، درباره این دیدار اظهار داشت: قبل از شروع صحبتهایم باید از تماشاگران خوبمان تشکر کنم. آنها به ما احترام گذاشتند و امروز بهتر از هر روز دیگر تا آخرین لحظه نشستند و از بازی لذت بردند.
 
وی افزود: بازیکنان تیم خیبر خرمآباد هم خیلی پرتلاش ظاهر شدند. تیمی دونده بودند که باعث شدند ما در نیمه اول موقعیت کمی برای گلزنی داشته باشیم. یارگیری شدیدی روی تیم ما انجام داده بودند که کار را برای ما سخت کرده بود. در نیمه دوم با تخلیه بدنی بازیکنان حریف، وضعیت ما بهتر شد. 

سرمربی تیم فوتبال ملوان در ادامه گفت: ۳ امتیاز این دیدار برای ما ۶ امتیاز ارزش داشت و آن را به  هواداران ملوان تقدیم میکنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. باید همه کمک کنیم و صبور باشیم تا شرایط بهتر شود.

مایلی کهن در رابطه با شرایط بیماریاش عنوان کرد: سه روز بخاطر بیماری کنار تیم حضور نداشتم ولی با تلاش پزشکان و به زور آمپول وضعیتم بهتر شد. همکارانم میگفتند تیم ما خوب تمرین کرده است.

وی در مورد چمن ورزشگاه تختی انزلی گفت: به من گفتند باید کود میریختیم و به چمن خاک و کود داده بودند که یکسری چالهها را پر کرده بود ولی یکسری شن وجود داشت که در حرکت توپها تاثیر میگذاشت.

سرمربی تیم فوتبال ملوان درمورد پرچم کمک داور بعد از گل دوم تیمش گفت: کمک داور همان صحنه اول را گل گرفته بود اما سرعت اتفاقات زیاد بود. به هر حال بازهم میتوان فیلم را بازبینی کرد. 

مایلی کهن در پایان در باره تیم فوتبال خیبر خرمآباد اظهار داشت: تیم خیبر تیمی دونده و پرتلاش بود. حقدوست شاگرد خودم بوده است و به تواناییهای او آگاهم. این تیم میتواند برای هر حریفی خطرناک باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی