نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: آمده‌ایم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و نتیجه می‌تواند برای ما خیلی مهم باشد. به امید خدا 3 امتیاز دیگر بدست خواهیم آورد.

جهانبخش: آمده‌ایم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم

علیرضا جهانبخش در نشست خبری پیش از بازی فردای ایران و سوریه گفت: چند روز زودتر به مالزی آمدیم و میدانیم بازی سختی مقابل سوریه داریم و آنها بازی فیزیکی ارائه میدهند. در مالزی  از نظر آب و هوایی شرایط سخت است اما خدا را شکر چند روز زودتر به اینجا آمدیم و به این شرایط عادت کردیم.

وی افزود: آمدهایم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و  نتیجه میتواند برای ما خیلی مهم باشد. به امید خدا 3 امتیاز دیگر بدست خواهیم آورد.

جهانبخش اظهار داشت: در تورنمنت بزرگی مثل مقدماتی جام جهانی قطعا هر بازی شرایط خاص خود را دارد. در این سطح  از رقابتها فکر نمیکنم تیم ضعیفی وجود داشته باشد. هر بازی شرایط خاص خود را دارد. خدا را شکر شرایط دفاعی ما در این چند بازی فوق العاده بوده است. در فاز هجومی هم موقعیت خوب به دست میآوریم. در فوتبال امروز دنیا همه تیم تلاش میکنند که شرایط هجومی و دفاعی بهترین باشد. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و همه ما در حمله  شرکت کرده و در کار دفاعی هم به همین شکل عمل میکنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی