نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محسن خلیلی مهاجم اسبق تیم ملی درمورد غیبت سردار آزمون در خط حمله تیم ملی در دیدار مقابل سوریه گفته است: آزمون وجهه بین‌المللی خوبی دارد و برای تیم ما وزنه محسوب می‌شود ولی مهاجمان خوبی که بتوانند به جای او بازی کنند، کم نداریم.

خلیلی: جای خالی آزمون احساس نمی‌شود

محسن خلیلی در خصوص دیدار تیم ملی کشورمان با سوریه و یادآوری آخرین دیدار این دو تیم که با گلزنی او همراه بود، می گوید: بازی مقابل سوریه برای من بازی نوستالژیکی است که هم خاطره خوب از ان دارم و هم خاطره بد. من در آن بازی موفق شدم پس از 7 یا 8 بازی اولین گل ملیام را بزنم و در همان بازی دچار مصدومیت و پارگی رباط صلیبی شدم که باعث شد مدت زیادی از فوتبال دور باشم.

او ادامه داد: در همان زمان هم سوریه یک تیم فیزیکی و دونده بود و با اینکه نتوانست زیاد ما را اذیت کند ولی به سختی توانستیم به گل برسیم و باید حواسمان باشد که آنها را دست کم نگیریم.

مهاجم اسبق تیم ملی کشورمان درمورد غیبت سردار آزمون در خط حمله تیم ملی کشورمان در بازی با سوریه گفته است: آزمون وجهه بینالمللی خوبی دارد و برای تیم ما وزنه محسوب میشود ولی مهاجمان خوبی که بتوانند به جای او بازی کنند، کم نداریم، مهدی طارمی، وحید امیری و حتی قوچاننژاد اگر آماده باشد جزو بازیکنانی است که میتوانند نیاز کیروش را در خط حمله برطرف کنند.

خلیلی در پایان با اشاره به اینکه در صورت پیروزی مقابل سوریه به جام جهانی روسیه نزدیک میشویم، عنوان کرد: کسب 3 امتیاز این بازی خیلی مهم است و باعث میشود علاوه بر محکم کردن جایگاهمان در صدر جدول گروه، یک گام بلند به سمت صعود به جام جهانی برداریم. البته هنوز زود است که بخواهیم صعودمان را قطعی بدانیم و کادرفنی تیم ملی هم کاملاً حواسش به این موضوع هست که بازیکنان کار را در بازیهای برگشت تمام شده ندانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی