نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرین نوبت دوم تیم فوتبال پرسپولیس در زمین چمن باشگاه ایرانیان دبی برگزار شد.

برانکو  برنامه تمرین امروز  را به مارکو سپرد

 سرخپوشان تمرین نوبت بعدازظهر امروز (دوشنبه) را از ساعت 17 به وقت محلی در هوای خنک و بهاری با حضور هواداران و اصحاب رسانه زیر نظر کادرفنی آغاز کردند.

برانکو پس از تشریح برنامه تمرین امروز، بازیکنان را به مارکو سپرد. استیلینوویچ هم گرم کردن، دویدن و انجام حرکات کششی و نرمشی را در دستور کار بازیکنان قرار داد و کریم باقری و ایگور پانادیچ در کنار بازیکنان به تمرین پرداختند.

سرخپوشان در مرحله بعد، به سه گروه قرمز، فسفری و مشکی تقسیم شدند و در یک سوم زمین به فوتبال با دو دروازه بزرگ پرداختند که کریم باقری و ایگور پانادیچ نیز در جریان بازی تحت فشار در کنار بازیکنان پا به توپ شدند.

علی علیپور و محسن ربیعخواه طبق تجویز پزشکان تیم، به دویدن دور زمین پرداختند و تمرینات سبکی را انجام دادند.

خوردبین و زادمهر در کنار زمین حضور یافتند و علاوه بر نظارت عملکرد بازیکنان، امور تیم را هماهنگ کردند. کادر پزشکی، تیم تدارکات و دیگر اعضای تیم هم در کنار زمین آماده خدمترسانی به بازیکنان بودند. چمن مطلوب، هوای بهاری و آمادگی بازیکنان جذابیت خاصی به تمرین بخشیده بود.

دویدن در دو گروه بخش بعدی تمرین بود و بازیکنان بعد از نفسگیری به دو تیم تقسیم شده و به فوتبال درون تیمی پرداختند. در پایان نیز بازیکنان بدنها را سرد کرده و راهی رختکن شدند.

سرخپوشان فردا (سهشنبه) آخرین تمرین خود در اردوی امارات را در نوبت صبح برگزار خواهند کرد و فردا شب راهی تهران میشوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی