۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آندر اِررا هافبک اسپانیایی منچستریونایتد در آستانه تقابل با انگلیس صحبت‌های جالبی در مورد این بازی انجام داده است.

اررا: مورينيو باعث شد به تيم اسپانيا دعوت شوم

وين روني هميشه سر به سر آندر اررا ميگذاشت و هر بار كه او به تيم ملي اسپانيا دعوت نميشد مسخرهاش ميكرد. امروز اما او براي اسپانيا اولين بازياش را اتفاقاً جلوي انگليس در ومبلي انجام خواهد داد. او كه اولين بازي ملياش را در مقابل روني در صدوبيستمين بازي ملي اين ستاره انجام ميدهد ميگويد كه از مورينيو حمايت ميكند و اين مربي آدم روراستي است: «مورينيو هرچه كه فكر كند را رو در روي تو به زبان ميآورد. هم چيزهاي خوب را ميگويد هم بد را. فعلاً از كار روزانهمان لذت ميبريم. نه تمرينات طولاني داريم نه جلسات طولاني.» مورينيو با بيشتر ميدان دادن به اررا باعث دعوت شدن او به تيم ملي اسپانيا شده: «او به من فرصتهاي بيشتري داد و حالا من در تيم ملي اسپانيا هستم. الان نقشم دفاعيتر است چون جلوي چهار مدافع بازي ميكنم.» او در مورد بازي مقابل روني ميگويد: «او از 16 سالگي در سطح بالا فوتبال بازي كرده و در 20 سالگي در رقابتهاي مهم حضور داشته. او بازيكني است كه فقط سه گل تا شكستن ركورد گلزنيهاي بابي چارلتون فاصله دارد. بازيكني است كه در ليگ اروپا وقتي دو پنالتي نصيب تيم ميشود اجازه ميدهد كه پوگبا و مارسيال پشت ضربه بروند چون آنها به افزايش اعتماد به نفسشان نياز دارند. اينجاهاست كه ميشود شخصيت او را از نزديك شناخت. وقتي فوتبالم را تمام كنم چيزي كه از اين دوران با من خواهد ماند كلاس كاري وين است. او فصل قبل بارها تيم را نجات داد. در خيلي از بازيها اين كار را كرده. امسال هم همين كار را خواهد كرد.»

 

ورود ستارههاي صاحب نام به يونايتد كار اررا را براي حضور در تركيب اصلي سختتر كرده او در مورد پوگبا ميگويد: «اين هافبك فصلي 10 تا گل ميزند و كار همپستيهايش را سخت ميكند. هم شوتهاي خوبي ميزند هم در بازي هوايي قوي است. هر وقت كنار او بازي ميكنم ميدانم كه بايد بيشتر در عمق كار كنم.» با توجه به اين همه ستاره در اولدترافورد عجيب است كه يونايتد از حالا از كورس قهرماني خارج شده است.

 

اررا گفته كه در پايان ديدار دوستانه ميان انگليس و اسپانيا با كمال افتخار از روني پيراهن او را خواهد گرفت اما پيراهن خودش را به او نخواهد داد چون لباسش در اولين بازي ملي براي او ارزشمند است و ميخواهد آن را نگه دارد: «من با روني زياد حرف ميزنم. خيلي خوشبين است. هميشه ميگويد دفعه بعدي حتماً پيروز ميشويم. حالا هم به من گفته كه براي شانسشان در جام جهاني روسيه تلاش ميكنند.» 

 

او در مورد زلاتان ايبراهيموويچ هم گفت: «واضح است كه در سطح بالاي فوتبال قرار دارد اما در طول روز همه را سر حال ميآورد و جوك تعريف ميكند. جنبه دارد كه با او هم شوخي كنيم. واقعاً بازيكني حرفهاي است. 35 سال دارد اما به او نگاه كنيد. مثل 28 سالههاست. معجزهاي در كار نيست. وقتي از خودت خوب مراقبت كرده باشي همين ميشود. هر روز نرمش ميكند. كنترل توپ او عالي است. يك توپ بيهدف را به او بسپاريد و آن وقت كاري ميكند كه از آن يك پاس فوقالعاده بسازد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی