نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه‌های انگلیسی خبر از ماندگاری گرت ساوت‌گیت روی نیمکت سه‌شیر دادند.

پيشنهاد قرارداد چهار ساله فدراسيون به ساوت‌گيت

گرت ساوتگيت به زودي قراردادي چهار ساله را از سوي فدراسيون فوتبال انگليس دريافت ميكند كه طبق آن تا جام جهاني 2020 اين تيم را همراهي خواهد كرد و دستمزد سالانه او هم 5/1 ميليون پوند تعيين شده است. مسئولان فدراسيون معتقدند كه مربي موقت سهشير بهترين گزينه براي در دست گرفتن كامل هدايت اين تيم است. به نوشته «ميرر» بعد از جام جهاني 2018 ممكن است فدراسيون در صورت نارضايتي قرارداد را فسخ كند اما به رغم دستمزد اندكي كه در مقايسه با روي هاجسون و سمالردايس براي ساوتگيت در نظر گرفتهاند ميزان پاداشها و ساير پرداختيهاي جانبي به قدري بالاست كه اين كمبود دستمزد را جبران ميكند. گفته ميشود كه مربي 46 ساله خواستار قراردادي طولاني و فراتر از جام جهاني 2018 است چراكه اعلام كرده براي جا افتادن در پست خودش و گرفتن نتيجه بهتر به تأمل و زمان كافي نياز دارد.

 

هوارد ويلكينسون، گرگ كلارك رئيس فدراسيون، مارتين گلن مدير اجرايي و دن اشورث مدير توسعه فوتبال فدراسيون، گروه چهار نفرهاي هستند كه در مورد تعيين مربي «سهشير» فعاليت ميكنند. ساوتگيت ميخواهد تكليف آيندهاش تا قبل از كريسمس -كمي بيش از يك ماه ديگر- مشخص شود و پيشبيني ميشود كه شغل قبلي او كه هدايت تيم زير 21 سالههاي انگليس بود به ايدي بوثرويد، مربي سابق واتفورد، برسد. او در حال حاضر به صورت موقت اين پست را در اختيار دارد.

 

ساوتگيت كه سابقه مربيگري در ميدلزبورو را هم در كارنامه دارد داراي همه ويژگيهاي مد نظر فدراسيون فوتبال انگليس است و با اينكه هنوز هم پروسه تحقيق براي انتخاب مربي شايسته ادامه دارد هر دو طرف ميدانند كه چيزي به بستن قرارداد باقي نمانده است. ساوتگيت هنوز علناً براي احراز اين پست ابراز علاقهمندي نكرده اما در محافل خصوصي انگيزههايش را براي همه آشكار كرده و چيزي به تمام شدن كار نمانده. در چند بازي اخير كه او هدايت تيم ملي انگليس را برعهده داشته هر بار كه با سؤالاتي در مورد آيندهاش مواجه شده سعي كرده با طفره رفتن از پاسخگويي از دامن زدن به جنجالها و گمانهزنيهاي بيشتر خودداري كند اما خودش هم ميداند كه به زودي بايد به طور جدي در اين مورد صحبت كند. او بعد از بازي با اسكاتلند گفته بود: «الان فكر نميكنم وقت صحبت كردن در مورد اين مسائل باشد. هر چيزي كه لازم بوده را در مورد تيم گفتهام. من مربي نيستم كه مسائل مربوط به خودم مهمترين باشند. اولين و مهمترين چيز براي من بازيهاي تيم است. همان بازيهايي كه از من خواسته شده در طي آنها تيم را هدايت كنم.»

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی