۰
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیام صادقیان فصل شانزدهم لیگ برتر را با آرزوهای بزرگی شروع کرد. پس از هیاهوهای چند سال گذشته اش به تیمی رفت که پدرش سالها برای آن بازی کرده است. با شروع رقابت های لیگ برتر هم صادقیان به خوبی آمادگی بالایش را به رخ کشید اما بزرگترین بدشانسی او مصدومیت های پیاپی بوده است.

شوک بزرگ به صادقیان

امروز اعلام شد هافبک ماشین حداقل چندین هفته دیگر در ترکیب تیمش غایب خواهد بود؛ خبری بد برای صادقیان و همین طور رسول خطیبی.

بدشانسی صادقیان از هفته هشتم لیگ برتر شروع شد. مصدومیت بدموقع همسترینگ به سراغ او آمد و این بازیکن را از ترکیب ماشین سازی دور کرد.

حالا صادقیان که دوباره از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده، حال و روز خوبی ندارد. او بعد از تمرین روز شنبه ماشین سازی که منجر به مصدومیتش شد پستی نگران کننده در اینستاگرامش منتشر کرد؛ پستی که حکایت از بریدن و خسته شدن داشت. به هر ترتیب صادقیان که خودش اعتقاد داشت یک تا دوماه دیگر نمی تواند بازی کند، از پای مصدومش MRI گرفت و بررسیهای اولیه نشان می دهد او حداقل دو هفته دور از میادین خواهد بود.

بر اساس اعلام سرپرست تیم ماشین سازی صادقیان قطعا در بازی با ذوب آهن در جام حذفی و مقابل پدیده در هفته یازدهم لیگ برتر غایب است.  این درحالی است که احتمال دارد دوران بهبودی صادقیان طولانی تر شود و او بازی هفته دوازدهم تیمش را نیز از دست بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی