نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار است در دیدار انگلیس برابر اسپانیا جیمی واردی مهاجم لسترسیتی جانشین هری کینِ مصدوم شود.

واردی جای كين را می‌گيرد

جيمي واردي با مصدوم شدن هري كين مهاجم اصلي انگليس در ديدار دوستانه با اسپانيا خواهد بود. گرت ساوتگيت به كين اين اجازه را داد كه به تاتنهام برگردد. او تازه بعد از دو ماه دوري از بازيها به خاطر آسيبديدگي قوزك پا آمادگياش را به دست آورده است.

 

ساوتگيت قصد ندارد براي اين مسابقه تغييرات عمدهاي را در تركيب ايجاد كند اما واردي در ومبلي به خاطر آنكه قبلاً فرصتهاي كمي داشته ميتواند موقعيت بهتري را تجربه كند. ساوتگيت ميگويد: «هرگز قصدم اين نبود كه كين را در تركيب ثابت بگذارم اما برايم اهميت داشت كه برنامههاي مختلف تمريني را دنبال كند. از تاتنهام به خاطر اينكه براي بازيهاي مقدماتي او را به ما قرض داد تشكر ميكنم. به محض اينكه تعداد مصدومان تيم را بررسي كرديم و متوجه شديم براي بازي با اسپانيا به اندازه كافي بازيكن داريم دريافتيم كه نيازي نيست هري را نگه داريم. تغييرات تيم براي اين ديدار زياد نخواهد بود اما بايد تعادل تركيب حفظ شود و در عين حال به بقيه بچهها هم فرصت كافي را بدهيم. براي برخي پستها رقيبان زيادي وجود دارد اما قصد داريم ساختار قبلي تيم را كه در مسابقات گذشته رعايت شده حفظ كنيم. براي همين تغييرات زيادي در كار نخواهد بود.»

 

ساوتگيت از وضعيت اريك داير كه اين فصل مصدوميتهاي متعددي داشته يا دانيل استوريج مطلع است. مجموعه اين عوامل درها را به روي واردي براي حضور در تركيب ثابت باز ميكند. جك ويلشر و تئو ولكات هم ميتوانند از گزينههاي ديگر ساوتگيت باشند. كايل واكر و دني رز هم مصدوم بودهاند و تام هيتون هم ممكن است شانس به ميدان رفتن را پيدا كند هر چند كه جو هارت بخت اول حضور در دروازه انگليس است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی