۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: انتظار ما از خطیبی ماندن تیم در لیگ برتر است و انتظار بیشتری از او نداریم.

خاکزاد: انتظار ما از خطیبی ماندن تیم در لیگ برتر است

علی خاکزاد در خصوص شرایط تیم فوتبال ماشینسازی اظهار داشت: تیم در شرایط خوبی قرار دارد و در طول تعطیلات با انجام تمرینات منظم و خوب آمادگی بازیکنان را حفظ کردیم. تنها مشکلمان مصدومیت برخی از بازیکنان بود که پیام صادقیان و حبیب گردانی به دیدار مقابل پدیده نمیرسند ولی نریمانجهان مشکلی برای بازی کردن ندارد.

وی ادامه داد: بازی سختی در مشهد مقابل پدیده داریم ولی تلاشمان این است که حداقل یک امتیاز از پدیده بگیریم و با دست خالی از مشهد خارج نشویم.

سرپرست تیم فوتبال ماشینسازی در مورد وضعیت نامناسب ماشینسازی در جدول لیگ برتر گفت: تیم شرایط خوبی در جدول ندارد ولی بر خلاف شروع ضعیفی که در لیگ برتر داشتیم، در بازیهای اخیر عملکرد فنی خوبی داشتیم ولی با بدشانسی و اشتباهات داوری مواجه شدیم و امتیاز از دست دادیم. امیدوارم از نظر امتیاز گیری هم شرایط خوبی ایجاد شود و از انتهای جدول جدا شویم.

خاکزاد در رابطه با وضعیت کادر فنی ماشینسازی در صورت ادامه نتایج ضعیف عنوان کرد: سرمربی تیم مورد حمایت کامل مدیریت باشگاه است و اصلاً صحبتی در مورد تغییر و برکناری وجود ندارد. از ابتدای فصل قراری که بین باشگاه و خطیبی گذاشته شده است روی ماندن در لیگ برتر است و انتظار بیشتری از او نداریم و فکر میکنم «رسول» بتواند وعدهاش را عملی کند.

وی در پایان گفت: ما به جز 3-4 بازیکن نامی که در اختیار داریم و آنها هم اکثراً مصدومند، سایر بازیکنانمان جوان و آیندهدار هستند. خطیبی جوانگرایی کرده است و برای همین باید به او فرصت داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی