۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سپاهان گفت: دیدار فردای ما مقابل فولاد سخت خواهد بود و کسب 3 امتیاز برای ما حیاتی است و می‌توانیم با پیروزی روزهای خوشی را در آینده رقم بزنیم.

ویسی: می‌توانیم با پیروزی روزهای خوشی را در آینده رقم بزنیم

عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل فولاد گفت: یک بازی سختی داریم. تمام تلاشمان این است با یک بازی خوب 3 امتیاز را نگه داریم در اصفهان چون این 3 امتیاز برایمان حیاتی است و تلاش می کنیم این بازی را ببیریم. امیدوارم با یک بازی خوب حریف را شکست دهیم چون میتواند روزهای خوشی را برای ما رقم بزند.

ویسی در مورد دیدار فردای این تیم در ورزشگاه نقش جهان و اینکه آیا هواداران برای تشویق سپاهان در ورزشگاه حاضر میشوند یا خیر، گفت: تماشاگران ما در بازی قبل هم سنگ تمام گذاشتند، مطمئناً اگر تیم نتیجه بگیرد، حضور آنها خود به خود پررنگ شده و دیگر نیازی به گفتن ما نیست، چون میآیند تا موفقیتهای سپاهان را با خودشان تقسیم کنند. امیدوارم با یک بازی خوب بیش از پیش هواداران را به حضور در ورزشگاه ترغیب کنیم.

وی در مورد ترکیب جوانشده سپاهان و اینکه آیا فردا هم به مهدی امینی دروازهبان جوان این تیم مانند دیدارهای جام حذفی میدان میدهد یا خیر، گفت: ما جوانترین تیم لیگ هستیم، وقتی تیممان را جوان بستیم یعنی از آنها استفاده میکنیم. نمیخواهیم شعار بدهیم و به جوانانمان ایمان داریم. به امینی هم تا جام حذفی میدان دادیم و مطمئن باشید او در بازی بعدی سپاهان در جام حذفی دروازهبان تیم است، ضمن اینکه امینی یک گلر ذخیره خوب برای لی گلر برزیلی سپاهان و یک بازیکن خوب برای آینده کشور است.

سرمربی سپاهان گفت: این تیم در استفاده از جوانان در بین همه تیمهای لیگ اول است و مطمئن باشید این کار را ادامه میدهیم تا یک سپاهان خوب و قوی را برای آینده داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی