نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس پس از تساوی مقابل پیکان گفته از عملکرد شاگردانش راضی است.

برانکو: حقمان بود 6 گل بزنیم

به گزارش خبرورزشی، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری دیدار پیکان – پرسپولیس اعلام کرد تیمش آگاهانه مقابل پیکان دست به ریسک نزده است:

 

باید 6 گل می زدیم

ما برای برد به میدان آمدیم و ۶ فرصت گل نیز به وجود آوردیم. متاسفانه هنوز مشکل گل نکردن فرصتهایمان را داریم که طبیعتا در آینده بیشتر روی آنها کار خواهیم کرد تا این مشکل را به حداقل برسانیم. ۱۰ نفره شدن تیممان باعث نشد بازیکنانم دست از تلاش بردارند و شجاعت به خرج دادند و تا آخر بازی نیز موقعیتهای خطرناکی را ایجاد کردند. تیم حریف نیز موقعیتهایی داشت اما فرصتهای ما خطرناکتر از فرصتهای آنها بود.

 

موقعیت های زیادی از دست دادیم

همانطور که در نشست خبری قبل از بازی گفتم، یک بازی بسیار سخت در انتظارمان بود. میدانستیم که در بازی با پیکان، کار راحتی در پیش نداریم. میتوام بگویم از عملکرد تیمم رضایت دارم.ما کل بازی را در کنترل داشتیم و در عین حال از خطراتی که حریف ایجاد میکرد، آگاه بودیم. اگر قرار باشد بازیها را ببریم، باید داخل و خارج از خانه از موقعیتها استفاده کنیم. متأسفانه باز هم امروز فرصتهای زیادی را از دست دادیم.

 

بازیکنانم شجاع هستند

طبیعی است در روزهای آینده باید در مورد آینده بیشتر کار کنیم. ما بعد از اخراج انصاری هم تهاجمی بازی کردیم، اما از فرصتها استفاده نکردیم. حریف هم چند موقعیت داشت که استفاده نکرد، اما موقعیتهای ما بهتر و بیشتر بود. بار دیگر به بازیکنانم بابت شجاعتشان تبریک میگویم. اینها عواملی است که مرا به آینده امیدوارم میکند.

 

فقط یک موقعیت به پیکان دادیم

امروز دفاعمان عملکرد خیلی خوبی داشت. پیکان تا اینجای فصل مؤثرترین تیم لیگ بوده است. طبیعی است که خط حمله خوبی دارند و چند شانس گل ایجاد کردند که من منکر آن نمیشوم. حتی آخر بازی هم نزدیک بود گل بزنند، اما دیدید که ما پس از 10 نفره شدن، فقط یک موقعیت گل به آنها دادیم. غیرمنطقی است که بگوییم حریف نباید همان یک موقعیت را ایجاد میکرد. حتی اگر گل میخوردیم هیچ انتقادی از تیم ما وجود نداشت.

 

یک مهاجم باید مادرزاد گلزن باشد

یک مهاجم گلزن، باید مادرزاد گلزن باشد. طارمی گلزن تیم ماست اما در نظر بگیرید که او تابستان را با ما نبود. وقتی از ترکیه برگشت، از پنج ماه، سه ماه آن را در اردوی تیم ملی بود. طبیعی است که او آمادگی صددرصد را نداشته باشد.

 

مهاجمی را رد نکردم

مهاجم خوب پیدا کردن، ساده نیست. اگر ساده بود، همه تیمها، بهترین مهاجمان را داشتند. من کدام گزینه را رد کردم که شما میگویید؟به من گزینه معرفی شد، اما من کسی را رد نکردم. شما از کسی که رد کردهام بگویید. معیارهای من برای انتخاب بازیکن بسیار بالاست. ما مشکل مالی داشتیم. اگر مهاجم خوب 100 هزار دلار بود، جذب میکردیم، اما مهاجمان بالای یک میلیون دلار هستند و ما هم مجبور شدیم به دنبال مهاجمان دیگر برویم.من نمیدانم چه بازیکنی و با چه رقمی به تیمی دیگر رفته است. طارمی در فاصله کمی به تیم ما اضافه شد، اما مهاجم پیکان 20 روز قبل از شروع فصل به پیکان آمده است. یکسری از شرایط از عهده ما خارج است.

 

شاید روی طارمی پنالتی شد

هر بازی، شرایط خاص خودش را دارد. طبیعی است بعد از اخراج انصاری، همه چیز عوض شد. یکسری ایدههایی که برای بازی داشتیم، مجبور شدیم تغییر دهیم. مصدومیت عالیشاه هم کارمان را سخت کرد، اما علیرغم همه مسائل، باید میبردیم. دقیقه آخر هم نزدیک بود بازی را ببازیم اگر توپ پیکانیها گل میشد. شاید هم در آخرین دقایق روی طارمی پنالتی شده باشد!

 

چهارمین بار است فصل را شروع می کنیم

باز هم میگویم این چهارمین بار است که فصل را شروع میکنیم و نیازی نیست مدام این بحث را مطرح کنیم. شما راهحلی برای این مسئله دارید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی