نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آن نهال کوچک ۲۰ سال قبل که حالا درخت تنومندی شده، در تمام این سال‌ها تکیه‌گاهش، شما خوانندگان بوده‌اید. در تمام این سال‌ها خبرورزشی تلاش کرد در اطلاع‌رسانی ورزشی پیشرو باشد و از ابتدای سال جاری، تغییرات و تحولات شتاب بیشتری گرفت.

ایجاد ستونهای مختلف به قلم نویسندگان مطرح ورزشی از جمله «برداشت یک» به قلم جهانگیر کوثری، «روزنوشت» به قلم اردشیر لارودی، «کافه خبرورزشی» به قلم نویسندگان مهمان از رسانههای مطرح ورزشی کشور، «یادداشت» به قلم یکی از اعضای تحریریه، «پای تخته» به قلم مربیان و کارشناسان فوتبال، «ورزشنوشت» با موضوع رشتههای غیرفوتبالی، «کلوزآپ» و «یادداشتهای یک معلم» به قلم مجید جلالی و... ایجاد باکسهای متنوع از جمله «دفترچه خاطرات»، «سررسید ورزشی»، «آیا میدانید»، «روزشمار»، «حاشیهنوشت»، «فرکانس قرمز و آبی»، ستونهای استانی، «فـ مثل فوتبال»، «نقد داوری» گسترش بخش ویدئوهای ورزشی با استفاده از QR کد، برقراری فضای تعامل بیشتر با ورزشکاران، فدراسیونها و باشگاههای ورزشی، توجه مضاعف به ورزش بانوان و رشتههای غیرفوتبالی و گسترش فضاهای سرگرمی ورزشی از جمله تغییراتی است که با همت و تلاش اعضای تحریریه محقق شد. همچنین تغییرات اساسی در گرافیک و دیزاین روزنامه صورت گرفت.
در حوزه سایبر و فضای مجازی نیز اقداماتی انجام شد؛ تشکیل گروه تحریریه کانال تلگرامی خبرورزشی که ۲۴ ساعته در حوزه اطلاعرسانی در میان دیگر رقبا پیشتاز بوده است و همچنین فعالسازی اکانت توئیتر و کانال ویدئو خبرورزشی در آپارات که این فعالیتها، دروازه ورود رسانه ورزشی اول کشور به عرصه اطلاعرسانی مجازی بوده تا سلیقه مخاطبان نسل نو را هم تأمین کرده باشیم.
در ایام نمایشگاه مطبوعات سایت جدید خبرورزشی راهاندازی شد. در این سایت تلاش شده با توجه به نیازسنجی مخاطبان و کاربران ورزشی در فضای مجازی با دستهبندی مناسبی اخبار و اطلاعات ورزشی ارائه شود. سایت خبرورزشی در ۵ فاز طراحی شده است که اکنون فاز اول آن به پایان رسیده است و انشاءا... بخشهای جدید و منحصربهفردی در این سایت به زودی فعال خواهد شد. در راستای یکسانسازی آیدیهای خبرورزشی در فضای مجازی سایت جدید روی دامین khabarvarzeshi.com در دسترس است.
همزمان با سایت جدید، تحریریه ویژه سایت و گروه فیلم و چندرسانهای تشکیل شده است. در سال ۹۵روزنامه خبرورزشی در رتبهبندی رسانهها از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بین روزنامههای ورزشی به رتبه یک، بین روزنامههای بخش خصوصی به رتبه ۲ و در میان کل روزنامههای کشور به رتبه ۵ دست یافت و هماکنون پرتیراژترین روزنامه بخش خصوصی ایران است. جایزه فرهنگستان زبان و ادب فارسی و جایزه دیموند سه لوتوس جشنواره توزیع و پخش کشور هم به خبرورزشی رسید. هرچند ما جایزه اصلیمان را از دست مردم خوبی گرفتهایم که هر روز خبرورزشی را میخوانند اما به هر حال همه این تلاشها در جهت افزایش رضایتمندی شما خوانندگان عزیز صورت گرفته است و انشاءا... با عنایت پروردگار و تلاش همکاران خبرورزشی باز هم در مسیر افزایش کیفیت روزنامه حرکت خواهیم کرد و میکوشیم حالا در ۲۰ سالگی همانی باشیم که شما میخواهید...
تمام سرمایه یک روزنامه مخاطبانش هستند و ما از اینکه شما خوانندگان عزیز را داریم، به خود میبالیم و به خاطر حمایت از روزنامه محبوبتان از شما سپاسگزاریم.
امروز خبرورزشی وارد سال بیستم شده است. اگر این روزنامه با وجود سختیها و مشکلات در این سالها به عنوان روزنامه اول ورزش کشور در عرصه اطلاعرسانی حضور داشته، به همت و تلاش همکاران سختکوشمان است. روزنامهنگاران، خبرنگاران و عکاسهای خبرورزشی سالها با تمام وجود به عشق شما خوانندگان تلاش کردهاند و امروز این رسانه وارد دهه سوم حیات خود میشود. در پایان از همه همکاران عزیزم در تحریریه، فنی، توزیع، چاپ، پایش، اداری، خبرنگاران شهرستانها و تمامی عزیزانی که در این سالها به تکامل و رشد خبرورزشی کمک کردهاند، تشکر میکنم. همه در «خبرورزشی» تلاش میکنیم با توکل به پروردگار در مسیر اطلاعرسانی و آگاهیبخشی با سلامت گام برداریم  تا همچنان به حمایت شما خوانندگان عزیزمان مفتخر باشیم.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی