نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کریس رونالدو سفری به پاریس داشته که حواشی جالبی داشته است.

جورجیانا، نامزد جدید کریس رونالدو

طبق گزارش منتشره در مجله اولا، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئالمادرید چند ماهی است که با یک دختر اسپانیایی به نام جورجینا رودریگس رفتوآمد میکند. اخیراً تصاویری از این زوج جوان در دیزنیلند پاریس نیز منتشر شده و نزدیکی و صمیمیت آنها حکایت از این دارد که جورجینا را باید نامزد تازه رونالدو دانست.

کریس دو سال بعد از جدایی از ایرینا شایک، نامزد روسش، بار دیگر توسط دوربینهای خبری همراه با یک خانم شکار شده و طبق گزارشها، کریس و جورجینا در یکی از جشنهای برند Dolce & Gabbana در شهر مادرید با هم آشنا شدهاند و از آن زمان به بعد، بیسرو صدا با هم رفتوآمد دارند.

اما در سفر اخیرشان به پاریس، پاپاراتزیها موفق شدند تصاویری از آنها در کنار یکدیگر را شکار کنند. کریس در این سفر با کلاه و عینک آفتابی و پوشاندن صورتش قصد داشت شناخته نشود ولی تلاشش نافرجام ماند.

البته مجله اولا در گزارشش نوشته کریس و جورجینا در این سفر تنها نبودند و دو زوج از آشنایان مورد اعتماد کریس نیز آنها را همراهی میکردند. از یک سو ریکارد رگوفه، همراه با نامزدش کلودیا دینیس در کنار کریس بودند و از سوی دیگر میگل پایژائو، همتیمی کریس در تیم جوانان اسپورتینگ لیسبون هم همراه با نامزدش نانا آمادو به پاریس سفر کرده بودند.

آخرین دختری که در زندگی کریس رونالدو بود، دزیره کوره رو، مدل و دختر شایسته سابق اسپانیا بود که گویا ارتباط چندماهه آنها به پایان رسیده و حالا جورجینا در زندگی اوست.

جورجینا رودریگس کیست؟

جورجینا رودریگس متولد خاکا، در منطقه اوئسکای اسپانیاست و ۲۱ سال سن دارد و در رشته باله تحصیل کرده و البته به عنوان یک مدل تبلیغاتی در شهر مادرید مشغول به کار است. چند ماهی است که او و کریس با هم آشنا شدهاند و تا به امروز کریس در مورد این آشنایی سکوت کرده بود. خود جورجینا هم در اینباره صحبتی نکرده چون راست یا دروغ، چنین خبری میتواند بهترین تبیلغ برای او در کارنامه حرفهایاش باشد. او برای رازآلود کردن بیشتر زندگیاش، اخیراً صفحهاش در اینستاگرام را بست.

کریس رونالدو معمولاً تمایلی به انتشار اخباری در مورد زندگی شخصیاش ندارد و زمانی که با ایرینا شایک هم نامزد بود، او را محدود کرده بود تا عکسهایی از رابطه شخصیشان منتشر نکرده و یا با خبرنگاران در اینباره به صحبت نپردازد. ایرینا بعد از جدایی از کریس اعلام کرده بود زمانی که نامزد کریس بوده، آسیبهای روانی زیادی برایش ایجاد شده و در کنار کریس، حس میکرده که زشت است! آنچه مسلم است این که در طول این سالها کریس هیچیک از این دختران را در خانه و زندگیاش نبرده و حتی زمانی که ایرینا شایک نیز برای دیدار با کریس به مادرید سفر میکرد، در هتل اقامت داشت. کریس رونالدو همراه با پسرش در خانهای مجلل در محله فینکا زندگی میکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی