نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیلا رجبی دیگر وزنه نمی‌اندازد اما تصمیم گرفته وزنه انداختن را یاد دختران ایرانی بدهد.

جدیدترین تصمیم دختری که متهم به کم غیرتی شد

فاطمه پاقلعهنژاد:لیلا رجبی تصمیمش را گرفته و بعد از همه توهین هایی که در ماه های گذشته و بعد از المپیک به او شده ، نمی خواهد وزنه پرتاب کند. او دیگر برایش بس است و با ورزش قهرمانی رسما مداع کرده تا دیگر امثال رئیس فدراسیون یا تیمور غیاثی و احسان مهاجر شجاعی الفاظ بدی چون بی غیرت را نثارش نکنند. لیلا اما بعد از چند ماه ، کمی آرامتر شده. درست بعد از المپیک در کافه خبر وقتی با سئوال خبرآنلاین درباره احتمال مشغول شدن به کار مربیگری مواجه شد؟ درحالی که داشت اشک می ریخت و هنوز در شوک حرف های توهین آمیز منتقدانش بود، گفت:«مربیگری کنم؟ یعنی به دختران بی گناه مردم یاد بدهم که چطور وزنه بیاندازند و از زندگی شان بگذرند که بیایند حرفه ای ورزش کنند؟ که قهرمان بشوند و بروند تیم ملی؟»

این ها را قطاری و پشت هم پرسید و در پایانش گفت:« نه اینکه الان سهم من از این همه سال ورزش قهرمانی در تیم ملی ، گریه نیست؟ یکسری دختر بیچاره دیگر را بیاورم که بخواهند آنها هم با چشم گریان از ورزش بروند؟ فکر نمی کنم هیچ وقت این شهامت را داشته باشم که کس دیگری را دچار سرنوشتی کنم که امروز خودم دارم.»

این شاید یک فضای احساسی برای روزهای سخت بعد از المپیک لیلا بود. لیلا که بی شک از نظر تعددد مدال _ نه از نظر اهمیت که حالا با برنز مهم کیمیا ، او بی شک مهمترین مدال ایران را دارد_ در کنار خواهران منصوریان و حمیده عباسعلی یکی از مهمترین قرمانان ورزش بانوان ایران است.

لیلا که خبر خداحافظی اش موجی از حمایت سلبریتی های خانم ایران را به همراه داشت و از ترانه علیدوستی تا مهناز افشار ، کیمیا علیزاده و همه قهرمانان بانوی دیگر کشورمان در حمایت از او پست های مختلفی منتشر کردند ، با این دلگرمی ناشی از حمایت دختران دیگر ایرانی ، تصمیم گرفته تا بایستد و مبارزه کند. این بار اما در میدانی جدید . او در سن بالای سی سال شاید نیاز دارد به زندگی شخصی اش برسد. این چیزی بود که خودش و همسرش پیمان در آخرین حضورشان در کافه خبر بر انجامش تاکید داشتند اما درکنارش او نظرش را عوض کرده و می خواهد فنون پرتاب وزنه و بسیاری از تکنیک های دیگر رشته های میدانی را به دختران جوانتر آموزش دهد. آنهایی که برای ورود به ورزش قهرمانی ، سال هاست با مشکل کمبود مربی روبرو بوده اند. مربی حرفه ای عنوان دار در سطح آسیا که بتواند تکنیک ها را یادشان دهد. لیلا از این نظر یکی از بهترین هاست.

رجبی بزودی در دوره های آموزش مربیگری بدنسازی شرکت می کند و سپس دوره های تخصصی مربیگری برای دوومیدانی. او با این تجربه می تواند یکی از بهترین مربیان بانوان ایران در رشته های آمادگی جسمانی و سلامت برای بانوان باشد که البته خیلی درآمدزا تر از ورزش حرفه ای و قهرمانی در رشته دوومیدانی در ایران است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی