نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مارادونا نگران روزهای فوتبال آرژانتین پس از خداحافظی لیونل مسی است.

مارادونا: بعد از مسی، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

ديگو آرماندو مارادونا چه در روزهاي فوتبالي، چه در روزهاي مربيگري و چه در روزهاي بازنشستگياش همواره چهرهاي جنجالي بوده و با صحبتهاي داغش افراد را بيتفاوت نميگذارد. حالا او در نقش يك هوادار فوتبال آرژانتين هم به جنجالآفريني ادامه ميدهد.

 

دن ديگو به عنوان يك تماشاگر به تماشاي فينال رقابتهاي تنيس كوپا ديويس نشست و در جريان اين مسابقه عكاسان تصاويري را از او ثبت كردهاند كه در حال فرياد زدن و در اوج هيجان است و در عين حال عكسهايي از او منتشر شده كه او در بين هزاران هوادارش مشغول پاسخگويي به ابراز احساسات آنهاست.

 

او در پايان اين مسابقه با خبرنگاران به گفتوگو پرداخت و هشداري بزرگ به آنها داد؛ هشداري كه خيليها ترجيح ميدهند آن را ناديده بگيرند و آن هم بالا رفتن سن ليونل مسي است.

 

مارادونا در صحبتهايش اخباري نيز براي فوتبال آرژانتين داشت: «من با اينفانتينو (رئيس جديد فيفا) صحبت خواهم كرد و اخباري تازه براي آرژانتين خواهم داشت. چون ما در حال سوختن هستيم و به ته ماجرا رسيدهايم. بايد بدانيم كه بعد از مسي چه خواهد شد؟» و بدين ترتيب هواداران را به ياد روزهاي نه چندان دوري انداخت كه لئو مسي بازنشسته خواهد شد.

 

مارادونا ادامه داد: «نميتوان هر نوع كاري را از اين بازيكنان خواست. چون بعد به اكثريت آنها نياز خواهيم داشت و آن موقع هيچ كدام از آنها حاضر نخواهند بود. ما كمپ تمريني زيبايي در ايسئيسا داريم كه كسي آنجا تمرين نميكند. حتي داوران هم آنجا تمرين نميكنند. بايد در اين زمينه كارهاي زيادي انجام داد تا اين كمپ تمريني تجهيز شود. نبايد فقط وقتي كه بحث فلان سوپرليگ و بهمان سوپرليگ مطرح ميشود، از اين كمپ نام برده شود.»

 

او بار ديگر از ايده برگزاري بازيهاي آتي تيم ملي آرژانتين در مرحله مقدماتي جام جهاني 2018 در زمين ورزشگاه بوكاجونيورز استقبال كرد. اين ايدهاي است كه قطعاً بازيكنان تيم ملي آرژانتين به رهبري ليونل مسي نيز از آن راضي خواهند بود. مارادونا گفت: «اگر تيم ملي در ورزشگاه بومبونرا بازي كند، من خودم براي تشويق كردن تيم خواهم رفت. واقعاً ميترسم كه ميگويند باشگاه ريورپلاته، زمين تيم ملي را اجاره كرده! همه ديوانه شدهايم! بازيكنان تيم ملي شايستگي اين را دارند تا در بومبونرا به ميدان بروند تا ببينند كه شور و هيجان هواداران زمين را به لرزه درميآورد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی