۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بالاخره پس از كش و قوس‌هاي فراوان طاقت كادر فني و بازيكنان راه‌آهن طاق و تحمل‌شان تمام شد. مهدي پاشازاده و بازيكنان باتجربه اين تيم ريشه‌دار تهراني با ديدن حال بد و بيهوشي محمدرضا سليماني و واحد بخشي، 2 بازيكن 20 ساله اما فيكس تيم خود، آن هم به دليل مشكل تغذيه، بسيار ناراحت و دل‌چركين شدند.

قديمي‌ترين تيم تهران از ريل فوتبال ايران خارج مي‌شود؟

به گزارش خبرورزشي، راهآهن كه توانسته دو بازي سنگين خود برابر اكسين البرز و نفت مسجدسليمان را پشت سر هم ببرد مدتهاست با مشكلات مالي و بيپولي دست و پنجه نرم ميكند. اين تيم در فصل زمستان حتي لباس گرم و پتو هم براي نيمكتنشينان خود ندارد و شنيده ميشد اعضاي راهآهن قصد دارند چهارشنبه (فردا) با اتوبوس راهي كرمان شوند تا يك روز بعد به مصاف مس بروند ولي با اين اتفاق همه چيز عوض شد.

مهدي پاشازاده به خواست بازيكنان خود تمرين تيمش را تعطيل كرد و حالا گفته ميشود بازيكنان اين تيم هم با مشاهده وضعيت اسفبار محمدرضا سليماني و واحد بخشي تصميم گرفتهاند ديگر ادامه ندهند.

آري، اين حكايت يكي از قديميترين و ريشهدارترين تيمهاي تهراني (و حتي ايراني) است كه در سال 1316 تأسيس شد و ستارههاي بيشماري به فوتبال كشورمان معرفي كرد.

راهآهن چند سالي ميشود كه در دست بخش خصوصي جابهجا ميشود و يك سال و اندي ميشد زير نظر هلدينگ يزدان اداره ميشد اما به دليل عدم پايبندي به تعهدات مالي اين شركت و پيمان كيانيان، توسط دادستاني توقيف شد. اين در حالي است كه هيچ منبع مالي يا شخص حقيقي و حقوقي هم هزينههاي تيم ريشهدار تهراني را عهدهدار نميشود و برخي بازيكنان اين تيم براي گذران زندگي، مسافركشي ميكنند و برخي ديگر كه ماشين ندارند حتي نميتوانند يك وعده غذاي گرم تناول كنند.

به نظر ميرسد راهآهن هم به سرنوشت ساير تيمهاي ريشهدار همچون بانك ملي، برق شيراز و... دچار و با خارج شدن از ريل فوتبال ايران، منحل شود!

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی