۰
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا طی مراسمی که در امارات برگزار شد و بهترین فدراسیون‌ها، تیم‌ها، مربیان، داوران، بازیکنان و ... معرفی شدند که بهترین عنوان برای ایران به بازیکن ملی پوش گیتی‌پسند اصفهان تعلق گرفت.

حسن‌زاده مرد سال فوتسال آسیا

به گزارش خبرورزشی، علیاصغر حسنزاده که دو سال قبل جایزه مرد سال فوتسال آسیا را کسب کرده بود و سال 2015 نیز در بین سه نامزد نهایی حضور داشت، مجددا به این عنوان رسید و بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال 2016 شد.

این فوتسالیست قمی در جام ملتهای آسیا جزء بهترین بازیکنان بود و نقش مهمی در کسب عنوان قهرمانی ایران داشت ولی اتفاق مهمی که موجب شد او دوباره عنوان مرد سال آسیا را کسب کند درخشش خیره کننده او در جام جهانی بود و یکی از اصلیترین ارکان تیم ایران در راه به دست آمدن مقام سوم به حساب میآمد.

 احمد اسماعیلپور و فرهاد توکلی دو بازیکن تیم ملی ایران که به ترتیب در تیمهای گیتیپسند و ملی حفاری اهواز مشغول به فعالیت هستند و در جام ملتهای آسیا و جام جهانی هم عملکرد بسیار خوبی داشتند از دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا بودند.

حسنزاده که پیش از گیتیپسند، در تاسیسات دریایی حضور داشت در عنوان قهرمانی این تیم نیز موثر بود و مطمئنا در کسب جایزه بهترین بازیکنیاش در آسیا تاثیر داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی