نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قاسم دهنوی هافبک صباباتری صحبت های کنایه آمیزی را درباره سیدعلی داور دیدار دیدار صبا و استقلال به زبان آورده است.

داور بازیِ صبا - استقلال باید به جام‌جهانی برود

به گزارش خبرورزشی، قاسم دهنوی در مورد قضاوت پُرحاشیه سیدعلی در مسابقه با استقلال گفته است: در این چند فصل که فوتبال بازی میکنم داوری به این فوقالعادهای ندیده بودم؛ ایشان به تمام صحنهها نزدیک بود و بهترین داوری ممکن را انجام داد؛ آقای سیدعلی در هر صحنه کوچک و اتفاقاتی که حتی مهم هم نبود سریع حضور پیدا میکرد تا قضاوت اشتباهی نکند؛ مطمئنا دادن کارت در دقیقه 7 به رضا عنایتی درست و تصمیم صحیحتر، اخراج او در کنار خط طولی بود که واقعا قابل تحسین است.

هافبک صبا در ادامه صحبت های کنایه آمیز خود را ادامه داد: داور بازی با استقلال در صحنه اخراج حمید دیوسالار عالی عمل کرد و سنگ تمام گذاشت؛ با آن اخراج رکورد بهترین داوری را زد و سطح بالای خود را با آن تصمیم به جا و صحیح نشان داد چون قبل از آن کاوه رضایی خطا کرده بود و او به درستی آوانتاژ را به استقلال داد!

دهنوی اضافه کرد: صحنهای که هیچ داوری در دنیا نمیتوانست آن را تشخیص دهد آقای سیدعلی به درستی تمام دید؛ او توپی که یک متر داخل محوطه جریمه به دست بختیار رحمانی برخورد کرد را به درستی تمام پنالتی نگرفت و فقط ضربهی آزاد داد! البته همه تصمیمهای ایشان درست بود؛ همه جوره به آقای سیدعلی احترام میگذاریم و امیدوار هستیم در المپیک و جام جهانی قضاوت کند چون واقعا استحقاق رسیدن به آن را دارد و میتواند درخشان ظاهر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی