نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار آزمون، مهاجم گلزن تیم ملی کشورمان و تیم روستوف روسیه، در مصاحبه با شبکه آراسپرت روسیه حرف‌های جالبی بیان کرد. شما را به خواندن بخشی از صحبت‌های سردار دعوت می‌کنیم.

محبوب ترین تیم سردار آزمون در اروپا

از پدرم خواستم کار نکند

در خانوادهای ورزشی به دنیا آمدهام، پدرم 8 سال در تیم ملی والیبال ایران بازی کرد و همینطور مادرم. سپس پدرم در تیم والیبال گنبد مربیگری کرد و بعد از یک ناکامی به او بیاحترامی شد به همین دلیل از ایشان خواهش کردم و خواستم دیگر به باشگاهش برنگردد. الان هم پدر و مادرم در کنارم زندگی میکنند و مدیریت تمام درآمد و پولهایم با آنهاست.

تفاوت مردم ایران و روسیه

گاهی تنهایی آزارم میدهد و اعضای خانواده و اقوامم را به روسیه دعوت میکنم. برای بازی روستوف مقابل اتلتیکومادرید خیلی از اقوامم را به روسیه دعوت کردم. در جمع 30 نفرهشان خیلی لذت بردم. فرهنگ ایرانیها متفاوت از روسهاست. در کشور من کسی که خوشحال است آن را بروز میدهد و با دیگران تقسیم میکند ولی در اینجا (روسیه) مردم اینطوری نیستند.

مهم انسان خوب بودن است

از نظر دینی مشکلی در روسیه ندارم. در کل معتقدم اعتقادات هر شخصی یک موضوع خصوصی و شخصی است. مهم نیست مسیحی باشی یا مسلمان، مهم انسان بودن است. باید انسان خوبی بود. من گاهی سورههایی از قرآن را میخوانم. 5 سال قبل هم همراه سپاهان به مکه رفتم.

نمیدانم چرا طارمی نرفته اروپا؟

نزدیکترین دوست فوتبالیام مهدی طارمی است و نمیدانم با این استعداد و کیفیت فوتبالی چرا به اروپا نرفته است؟

به نظر من طارمی انسان خوبی است و برایش بهترینها را آرزو میکنم. همینطور سعید عزتاللهی، همبازیام در روستوف و سایر بازیکنان تیم را مثل برادرانم میدانم.

اولین بازی ملیام افتضاح بود

اولین بازیام برای تیم ملی ایران مقابل مونتهنگرو بود که به نظرم افتضاح بازی کردم و عملکردم برایم نفرتانگیز بود. درباره تیم ملی کشورم هم باید بگویم ما بهترین تیم قاره آسیا را داریم و نیروی تیم ما برای حضور در جام جهانی بالاست. ما امسال با تیم قدرتمند شیلی بازی کردیم و با دو گل پیروز شدیم. استعدادهایی داریم که میتوانند تیمهای بزرگی نظیر شیلی و حتی برزیل را شکست دهند.

زلاتان را دوست دارم      

دوست دارم در لیگهای بزرگ دنیا بازی کنم. تیم رئالمادرید را میپسندم و دوست ندارم مرا با لیونل مسی مقایسه کنند چون مثل او بازی و دریبل نمیکنم. مهاجم مورد علاقه من، زلاتان ایبراهیموویچ است و مطمئن هستم که یک جنتلمن است. روستوف چندی قبل بایرنمونیخ را شکست داد و نباید مقابل آیندهوون ببازیم تا به لیگ اروپا برسیم. در مورد بازی با بایرن باید بگویم بواتنگ، مدافع حریف، یک هیولا بود و در طول بازی مرا تحت فشار زیادی قرار داد و تا چند روز بعد از این مسابقه درد داشتم. این را هم اضافه کنم از نظر من، دیهگو گودین بهترین مدافع فعلی جهان است.

بعد از فوتبال، مربیگری میکنم

وقتی فوتبالم تمام شود به ایران برمیگردم. من آنجا متولد شدهام و همه خانواده و دوستانم در ایران هستند. دوست دارم بعد از بازیگری وارد عرصه مربیگری شوم. از شنیدن دروغ ناراحت میشوم و آدمهای دروغگو را دوست ندارم. متأسفانه در فوتبال دروغ زیاد شنیده میشود و باید این را پذیرفت.

بازتاب جهانی همدردی دایی با سانحه چاپکوئنسه

 در شرایطی که وقوع سانحه هوایی برای تیم چاپکوئنسه برزیل در صدر اخبار جهان قرار گرفته ابراز همدردی علی دایی، آقای گل ملی جهان، در این مورد و ابراز تأسف او از این حادثه و درگذشت شاگرد سابقش هم بازتابی جهانی پیدا کرده است.

سایت «آدوارول» رومانی با به تصویر کشیدن پست اینستاگرامی علی دایی نوشت: علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، با انتشار تصویری از خود در کنار فیلیپ ماچادو، بازیکن سابق خود در تیم صبا، از سانحه هوایی رخ داده برای تیم چاپکوئنسه ابراز تأسف کرد و این واقعه تلخ را تسلیت گفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی