نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ادامه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دقایقی پیش دیدار دو تیم تراکتورسازی و پدیده با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید نتیجه ای که بیش از همه به سود پرسپولیس شد که می تواند با پیروزی مقابل ماشین سازی دوباره در صدر جدول قرار بگیرد.

تراکتور صدر را به پرسپولیس تعارف زد

به گزارش خبرورزشی، در روز دوم از هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور با دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پدیده خراسان از ساعت 14 در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی آغاز به مصاف هم رفتند که دو تیم در پایان این دیدار به تساوی یک - یک رضایت دادند.

در این دیدار ابتدا فرزاد حاتمی در دقیقه 38 برای تراکتورسازی گلزنی کرد، اما در ادامه محسن یوسفی در دقیقه 61 کار را به تساوی کشاند.

قضاوت این دیدار را محمدحسین زاهدیفر بر عهده داشت. او در این دیدار به محمدحسین مرادمند و یونس شاکری از تیم پدیده کارت زرد نشان داد.

تیم فوتبال تراکتورسازی پیش از دیدار مقابل پدیده با 23 امتیاز در صدر جدول حضور داشت که با این تساوی 24 امتیازی شد. تراکتورسازان در صورت پیروزی پرسپولیس مقابل ماشینسازی تبریز جایگاه خود را در صدر جدول از دست میدهند.

تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، خالد شفیعی، محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدیزاده، مهدی کیانی، سروش رفیعی، شهرام گودرزی(86- مهدی شریفی)، محمد ابراهیمی، لوسیانو ادینهو(61- جاسم کرار) و فرزاد حاتمی.

سرمربی: امیر قلعهنویی

پدیده:

شهاب گردان، وارزدات هارویان، محمدحسین مرادمند، ابوالحسن جعفری، محمدرضا ناصحی، کریم احمدی(52- مهرداد کفشگری)، محمدرضا خرسندنیا، معین عباسیان، محسن یوسفی(77- رضا حقیقی)، حسین زامهران(58- دیارا دریسا)، یونس شاکری.

سرمربی: محمدرضا مهاجری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی