۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال همواره با بدهی به بازیکنان خارجی پیشین خود روبه‌رو بوده است، بازیکنانی که از طریق فیفا این باشگاه را به دردسر انداخته و توانسته‌اند مطالبات خود را دریافت و البته استقلال را به کسر امتیاز تهدید کنند، با این حال، استقلال تنها درگیر بدهی بازیکنان خارجی نیست. مدیران باشگاه هر روز با طلبکاران داخلی مواجه می‌شوند که با فریاد خواهان دریافت مطالبات خود هستند و روزی نیست که سیدرضا افتخاری و پندار توفیقی که در باشگاه مستقر هستند، با این افراد صحبت نکرده و از آنها زمان نگیرند.

ستارگانی که به‌دلیل رودررو نشدن با هواداران استقلال شکایت نکردند

به گزارش خبرورزشی، آن چیزی که مدیران باشگاه استقلال را به دردسر انداخته، بدهی 6میلیاردی بازیکنان و مربیان گذشته استقلال است که از کمیته انضباطی حکم دارند. کمیته انضباطی به باشگاه استقلال اخطار داده که باید این بدهیها را پرداخت کند و البته فدراسیون فوتبال هم اخیراً در نامهای به سازمان لیگ تأکید کرده که با باشگاههای بدهکار برخورد شود. بدهی 6میلیاردی استقلال در حالی است که افرادی همچون جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، آرش برهانی، پرویز مظلومی و... بهدلیل رودررو نشدن با هواداران، به کمیته انضباطی شکایت نکردهاند.

یک منبع آگاه در این باره گفته است: یکی از بازیکنان پیشین استقلال چند وقت پیش به باشگاه آمد و چنان ناسزا میگفت که مانده بودیم به او چه پاسخی بدهیم.

باشگاه استقلال بدهی زیادی بابت مالیات، عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان، هتلها، آژانسهای هواپیمایی و... داشته که چیزی نزدیک به 70 میلیارد تومان میشود. همین چند وقت پیش بود که اداره مالیات یک میلیارد تومان از حساب استقلال بابت بدهی مالیاتی برداشت کرد و دست استقلالیها از این پول کوتاه ماند. هرچند نباید غفلت یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال را در این زمینه نادیده گرفت. این فرد برای امضای چکها دیر اقدام کرد و اداره مالیات این پول را که از طریق اسپانسر وارد حساب باشگاه شده بود برداشت کرد. ظاهراً مدیران استقلال 48 تا 72 ساعت فرصت دارند پولهایی را که به حساب باشگاه استقلال از طریق اسپانسر واریز میشود یا به حساب دیگری منتقل یا آن را خرج کنند. زمانی که یکی از اسپانسرهای استقلال یک میلیارد به حساب باشگاه واریز کرد، رضا افتخاری و اعضای هیئت مدیره چک را امضا کردند که این پول صرف هزینه بازیکنان و مربیان، هتلها و آژانسهای هواپیمایی شود، اما تعلل یکی از اعضای هیئت مدیره باعث شد زمان برداشت حساب به پایان رسیده و اداره مالیات هم این پول را برداشت کند.

این روزها، مدیران باشگاه استقلال بهدنبال این هستند تا از طریق اسپانسر دیگری این یک میلیارد تومان را جبران و بدهیهای باشگاه را تا حدی پرداخت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی