۰
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برد مقابل سایپا جان تازه‌ای به استقلال خوزستان داد؛ یکی از سه نماینده مستقیم فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا. بردی که در پایان منجر به استعفای حسین فرکی هم شد! استقلال خوزستان که به نظر می‌رسد از ابتدای فصل می‌دانست بحران مالی را پیش‌رو خواهد داشت به این بهانه امتیازات حساسی را از دست داد! اما تیمی که سایپا را در تهران شکست می‌دهد با وجود مشکلات مالی هم می‌تواند یک مدعی باشد؛ همانند فصل گذشته.

استقلال خوزستان به خود جفا نکند!

به گزارش خبرورزشی، عدم نتیجهگیری به بهانه مشکلات مالی جفایی است که استقلال خوزستان در حق خود میکند! استقلال خوزستان خوب بازی کند و خوب نتیجه بگیرد میتواند ارمغان حل مشکلات مالی را برای این تیم به همراه داشته باشد.  پورموسوی در این بازی دوباره به شریفی میدان داد؛ بازیکن تیم ملی نوجوانان. این اتفاق خوبی است. اتفاقی خوبتر از پیروزی تیم استقلال خوزستان.

در روزهایی که استقلال اهواز به سرعت در سراشیبی سقوط است حیف است استقلال خوزستان نفس نکشد و در نهایت بمیرد. تیمی که در 2، 3 سال اخیر معرف بازیکنان خوبی به فوتبال ایران بوده، نمونهاش دانیال ماهینی. بازیکنی که از ایرانجوان بوشهر به استقلال خوزستان آمد و در جناح راست خط دفاعی این تیم آنقدر خوب بازی کرد که به تیم ملی هم دعوت شد! و امروز هم مورد توجه چند تیم بزرگ است.

حسن بیتسعید، زهیوی و... هم در همین تیم چهره شدهاند. از همه مهمتر استقلال خوزستان تا چند روز دیگر حریفان خود را در لیگ قهرمانان آسیا خواهد شناخت. نباید به موقعیت این تیم در جدول ردهبندی لیگ برتر تماشا کرد و به این بهانه گفت استقلال خوزستان یارای مقابله با حریفان آسیایی را نخواهد داشت. تکلیف این تیم روشن شود و وعده شفاف به استقلالیها داده شود معجزه میکند و خواهید دید استقلال خوزستان به تیم نویی تبدیل میشود.

بلاتکلیفی در این تیم بیش از هر چیز آزاردهنده است. قرار نبود این تیم با مشکلات مالی مواجه شود. حال که این اتفاق افتاده هیچکس صریح صحبت نمیکند که این همانطور که اشاره شد آزاردهنده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی