۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با ماشین‌سازی تبریز روز پنج‌شنبه گذشته در حالی برگزار شد كه یك دختربچه 10 ساله پرسپولیسی مهمان ویژه سرخپوشان بود. «حنانه قرائتی» اسم این دختربچه مبتلا به سرطان است كه مدتی است مشغول شیمی‌درمانی است.

پرسپولیسی ها به قولی که به کودک سرطانی داده بودند عمل کردند

به گزارش خبرورزشی، او روز پنجشنبه در محل تمرین سرخپوشان تهرانی حضور پیدا كرد و ضمن گفتوگو با كادر فنی و بازیكنان، عكس و امضای یادگاری گرفت. نكته جالب آشنایی حنانه قرائتی با فوتبال و تیم پرسپولیس بود.

ین دختربچه مبتلا به سرطان همه بازیكنان را تكتك به اسم میشناخت و درباره عملكرد آنها صحبت میكرد. همین اطلاعات خوب دختر پرسپولیسی باعث تعجب شاگردان برانكو شد كه باور نمیكردند او این همه آشنایی با تیم محبوبش داشته باشد. همچنین حنانه قرائتی دقایقی نیز با برانكو به گفتوگو نشست.

او به سرمربی پرسپولیس نیز حرفهایی زد و برخی نكات فنی را مطرح كرد تا برانكو حسابی تعجب كند! در اواخر این ملاقات، دختر پرسپولیسی مبتلا به سرطان از مربیان و بازیكنان پرسپولیس قول پیروزی مقابل ماشینسازی را گرفت. در پایان حنانه پرسپولیسی پس از دیدار با برانكو و شاگردانش بسیار شاد و خرسند، محل تمرین سرخپوشان تهرانی را ترك كرد در حالی كه همه آرزو كردند هرچه زودتر سلامتیاش را به دست آورد.

در نهایت پرسپولیسی ها یک روز پس از این دیدار به وعده خود عمل کردند و همانطور که به حنانه قول داده بودند مقابل ماشین سازی به برتری رسیدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی