نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خيلي از بازيگران، ورزشكاران، سياستمداران و چهره‌هاي شناخته‌شده دنيا، صادقانه اعلام كرده‌اند كه طرفدار رئال يا بارسلونا هستند و حالا در اين گزارش قصد داريم تا شما را با آنها آشنا كنيم.

ال‌كلاسيكو در جمع VIPها

جدال رئالمادريد و بارسلونا در بازي حساس الكلاسيكو يكي از تماشاييترين مسابقات دنياي فوتبال در هر فصل است. هيچ يك از دوستداران فوتبال دنيا حاضر نيستند فرصت تماشاي اين بازي حساس را از دست بدهند؛ حتي اگر سلبريتيهاي شناختهشده دنيا باشند؛ خيلي از بازيگران، ورزشكاران، سياستمداران و چهرههاي شناختهشده دنيا، صادقانه اعلام كردهاند كه طرفدار رئال يا بارسلونا هستند و حالا در اين گزارش قصد داريم تا شما را با آنها آشنا كنيم.

 

بارساييها

1- جاستين بيبر: اين خواننده جوان شيفته فوتبال است و تا پيش از اين يك رؤياي بزرگ داشت: آشنايي با بازيكنان محبوبش در باشگاه بارسلونا. او در سفر اخيرش به اسپانيا آرزويش را محقق شده يافت و در يك بازي دستگرمي در جلسه تمريني بارسا حضور يافت.

2- لوئيس هميلتون: راننده سرشناس بريتانيايي فرمول يك، طرفدار بارسلوناست.

3- شكيرا: خواننده سرشناس كلمبيايي، طرفدار پروپاقرص بارسلوناست. در سال 2011 بنياد خيريه شكيرا به نام بنياد پاهاي برهنه، توافق همكاري را با بنياد خيريه بارسلونا به امضا رساند. شكيرا چند سالي هم هست كه با پيكه، مدافع بارسا، ازدواج كرده و آنها دو فرزند دارند.

4- تاملينسون، خواننده گروه وان ديركشن: تمام اعضاي گروه موسيقيايي وان ديركشن، فوتبال بازي ميكنند ولي در زمينه طرفداري، موضع آنها متفاوت است. لوئيس تاملينسون، طرفدار سرسخت بارساست و نيال هوران، هر دو تيم رئال و بارسا را به يك اندازه دوست دارد.

5- اسنوپ داگ: اين دي جي و رپر سرشناس يكي از طرفداران باشگاه بارسلوناست و بارها با پيراهن بارسا ديده شده است.

6- سباستين فتل: راننده فرمولا وان آلماني به شدت طرفدار بارسلوناست و حتي پيراهن رسمي بارسلونا را به نام خودش از دستان رئيس وقت باشگاه دريافت كرده.

7- كوبي برايانت: بسكتباليست ارزشمند و اسبق NBA، روزهاي كودكياش را در شهر ميلان سپري كرد. در آن زمان پدرش در شهر ميلان بسكتبال بازي ميكرد. او از همان روزها بازيهاي فوتبال را تماشا ميكرد. او در سالهاي اخير بارها عشقش را به باشگاه بارسا ابراز كرده است.

8- مجيك جانسون: جانسون بازيكن خارقالعاده و اسبق ليگ NBA، در دوران رياست ساندرو روسل، پيراهن بارسا را با نام خودش از دستان او دريافت كرد.

9- رانبير كاپور: كاپور، بازيگر سرشناس هندي، يكي از شخصيتهاي معروف باليوودي است و ميتوان نام او را نيز در ليست سلبريتيهاي طرفدار بارسا دانست. 

 

رئاليها

1- اوو مورالس: رئيسجمهور بوليوي يكي از سياستمداراني است كه طرفدار رئالمادريد است و حتي پيراهني با نام خودش را از دستان فلورنتينو پرس، رئيس باشگاه مادريدي، دريافت كرده.

2- ماريانو راخوي: رئيس دولت اسپانيا هيچ وقت علاقه شديدش به فوتبال را پنهان نكرده و بارها به صورت زنده به تماشاي بازيهاي رئالمادريد نشسته.

3- پلاسيدو دومينگو: خواننده سرشناس تِنور يكي از طرفداران پروپاقرص رئالمادريد است. او مهارتها و صداي خاصش را در اختيار رئاليها قرار داده و سرود صدمين سالگرد تأسيس باشگاه را خوانده.

4- ادورنه: ادورنه، نامزد اسپانيايي داويد دخئا، كه خودش خواننده سرشناسي نيز هست، به شدت طرفدار رئالمادريد است.

5- پادشاه عبدا... دوم اردن: پادشاه اردن، يكي از دوستان صميمي فلورنتينو پرس است و يكي از طرفداران باشگاه مادريدي به شمار ميرود. او چندين بار براي تماشاي بازيهاي رئالمادريد به ورزشگاه سانتياگو برنابئو رفته است.

6- ليام، خواننده وان ديركشن: ليام، يكي از خوانندههاي گروه وان ديركشن، طرفدار سرسخت باشگاه رئالمادريد است.

7- جنيفر لوپز: خواننده و بازيگر سرشناس آمريكايي، يكي از هواداران پروپاقرص رئالمادريد است و هر زمان كه براي كار كردن به اسپانيا سفر ميكند، معمولاً پيراهن رئال را به تن ميكند.

8- تام كروز: بازيگر سرشناس هاليوودي، به ويژه در زمان حضور دوست صميمياش، ديويد بكام در رئال، بارها و بارها براي تماشاي بازيهاي رئالمادريد به ورزشگاه ميرفت.

9- رافا نادال: تنيسور صاحبنام اسپانيايي كه يكي از پرافتخارترين ورزشكاران تاريخ اين كشور است، هميشه طرفدارياش از باشگاه مادريدي را ابراز كرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی