۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی روز پس از پیروزی ارزشمند پرسپولیس مقابل ماشین سازی در هفته دوازدهم لیگ برتر، سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به اظهار نظر درباره این پرداخته است.

سید جلال در چه صورت داور پرسپولیس – ماشین سازی را نمی بخشید

سیدجلال: پنالتی گل میشد داور را نمیبخشیدم

پرسپولیس در ٩ دیدار لیگ گلی دریافت نکرده و این آمار در کنار ٥ بازی تیم ملی و بسته ماندن دروازه اش باعث شده تا نقش سیدجلال حسینی را در آن پررنگ بدانیم. سیدجلال حسینی البته در بازی روز گذشته مرتکب خطایی شد که می توانست رکوردهای پرسپولیس را با مشکل مواجه کند. این مدافع باتجربه اما ضمن گلایه نسبت به عملکرد داوری، نمایش تیمش را بر پایه رکوردها نمی داند. او در خصوص شرایط پرسپولیس و حواشی دیدار برابر پدیده با خبرنگار ما گفتگو کرد که در ادامه می خوانید.

ماشین سازی حریف آسانی نبود

بازی سختی بود و این یک جمله کلیشه ای نیست و آنها واقعا روز سختی برای ما رقم زدند و جدال پایاپایی را شاهد بودیم. بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل هم برسیم و موقعیت های خوبی نیز ایجاد کنیم اما آنها نشان دادند برای باخت به تهران نیامده اند و شرایط سختی برای تمام خطوط ما ایجاد کردند. آنها به هیچ عنوان حریف آسانی نبودند و ما نیز قبل از بازی به جایگاه آنها نگاه نکردیم و می دانستیم تمام حریفان با تمام قوا برابر ما قرار می گیرند و به دنبال نتیجه هستند و این مساله برای ماشین سازی که خطر را احساس می کند بیشتر است. ما بعد از اینکه به گل رسیدیم کاملا تحت فشار قرار گرفتیم و بازی به گونه ای پیش می رفت که باخت ما هم دور از تصور نبود.

10 نفره شدن حریف شرایط را به ضرر ما کرد

اینکه تیم جسور ماشین سازی برابر ما 10 نفره شد انگیزه آنها را برای کسب نتیجه بیشتر کرد. به هرحال یک گل به هیچ عنوان نمی توانست تضمین کننده پیروزی ما باشد و شرایط ما را سخت کرده بود. خصوصا اینکه فرصت های ما به گل تبدیل نمی شد و آنها فرصت بازیابی به دست می آوردند و حملات خوبی را روی دروازه ما ترتیب دادند. با این حال خوشحالیم که این پیروزی برای پرسپولیس رقم خورد تا به صدر جدول برسیم و شرایط مناسبی را در پیش داشته باشیم. خصوصا برای هواداران مان خوشحالم که در این روز سرد و بارانی در کنار ما بودند و با خاطره ای خوش استادیوم را ترک کردند و این بزرگترین لذت برای ما بود که مقابل آنها شرمنده نشدیم.

نمی دانم چرا می گویند پرسپولیس بد بوده

پرسپولیس بد بازی کرد و پیروز شد؟ این مساله را نمی توانم قبول کنم و نمی دانم چرا بعضی ها درباره آن صحبت می کنند. هیچ دستاوردی بدون تلاش و کار برنامه ریزی شده به دست نمی آید و ما علیرغم دقایق بدی که در این بازی داشتیم در کل فرصت های خوبی نیز به دست آوردیم. ماشین سازی تیم بدی نبود و ما بازی های اخیر این تیم را دیده بودیم و می دانستیم که با بدشانسی در انتهای جدول هستند و این مساله کار را ما سخت می کند و طبق پیش بینی هم شرایط سختی برای ما به وجود آمد و خوشبختانه با پیروزی بازی را به انتها رساندیم.

 برای رکورد بازی نمی کنیم

اصلا نمی دانم چند بازی است که دروازه ما بسته مانده و تنها می توانم بگویم چند امتیاز داریم و چند موفقیت داشته ایم. هیچکس برای رکورد بازی نمی کند و البته این اتفاق می تواند خوشحال کننده باشد اما در کل موفقیت پرسپولیس و تیم برای همه ما در درجه اول اهمیت قرار دارد و ما تیمی هستیم که همه ارکان آن در موفقیت ها سهیم هستند. در همین بازی اگر گل می خوردیم تمام این اتفاقات به ضرر ما می شد و از نتیجه دور می شدیم و اگر دو گل به ثمر می رساندیم و گلی هم دریافت می کردیم در نهایت با سه امتیاز به خواسته مان می رسیدیم. پس این رکورد بدون موفقیت تیم اهمیت ندارد و در وهله اول همه به موفقیت تیمی فکر می کنیم.

فقط هواداران می توانند پرسپولیس را قهرمان کنند

باید از هواداران پرسپولیس تشکر ویژه ای کنم که حمایت کاملی از ما دارند و در روز بارانی و سرد در استادیوم حاضر شدند. این حضور آنها قابل ستایش است و البته دور از انتظار نیست. مسلما همه آنها به خاطر نام پرسپولیس آمدند و این وظیفه ما را سنگین می کند که برای موفقیت پیراهنی که بر تن داریم تمام تلاش خودمان را به کار بگیریم. مسلما نقش هواداران در موفقیت تیم غیرقابل کتمان است و مطمئنا آنها می توانند سهم بزرگ و اصلی در قهرمانی تیم داشته باشند و امیدوارم این حمایت تا پایان فصل ادامه داشته باشد. بازیکنان باتجربه و جوانی در ترکیب تیم حضور دارند و نیاز به حمایت دارند تا نتیجه لازم را کسب کنیم و امیدوارم همیشه در کنارمان باشند و به موفقیت برسیم.

پرسپولیس بازیکن بزرگ می خواهد

همانطور که گفتید در این فصل دو بازیکن جناحین به عنوان مدافع میانی در کنارم حضور یافتند. هم حسین ماهینی و هم محمد انصاری بازیکنان باکیفیتی هستند و توانایی زیادی دارند. در فوتبال روز دنیا هر بازیکن باید قابلیت حضور در چند پست را دارا باشد و خوشحالم بازیکنانی در ترکیب ما حضور دارند که چنین خصوصیاتی را دارا هستند و می توانند کمک بزرگی به تیم کنند. حسین بازیکن بزرگی است و قابلیت حضور در هر چهار پست دفاعی را دارد و در این بازی هم عملکرد خوبی داشت. پرسپولیس بازیکن بزرگ می خواهد و برای موفقیت های بزرگ به این مساله نیازمندیم و خوشحالم در ترکیب ما چنین بازیکنانی حضور دارند.

طارمی  جواب انتقادات را می دهد

دلیل این همه هجمه علیه مهدی طارمی را متوجه نمی شوم. مهدی بازیکن بزرگی است و عملکرد خوبی در ترکیب پرسپولیس داشته است. انتقاد سازنده با تخریبی کاملا متفاوت است و هواداران به خوبی این اتفاقات را درک می کنند. مهدی بازیکنی است که در هر بازی موقعیت های فراوانی را ایجاد می کند و نباید انتظار داشت همه آنها را تبدیل به گل کند. او نیاز به حمایت و تمرکز بیشتری دارد و باید به او کمک کرد و این انتقادات بعضا بی اساس ناجوانمردانه است. من مطمئن هستم مهدی با توجه به کیفیتی که دارد و آن را در خیلی از بازی ها به نمایش گذاشته در پایان فصل با کسب عنوان آقای گلی جواب انتقادات را خواهد داد.

پنالتی گل می شد داور را نمی بخشیدم

من در حین بازی اعتراضی به عملکرد داور نداشتم چون می دانستم این شرایط باعث می شود تمرکز تیم برهم بخورد. خوشبختانه پنالتی به گل تبدیل نشد تا پرسپولیس هزینه این اشتباه را ندهد. یک هفته تمرین، حضور هواداران، صدرنشینی و ... همه در گرو تصمیم داور بود. داور در این صحنه دو اشتباه کرد و ابتدا آفساید حریف را نگرفت و بعد از آن خطا را داخل تشخیص داد. همانطور که گفتید من به عنوان بازیکنی که سال ها بازی کرده ام در آن شرایط این خطای مبتدیانه را انجام نمی دادم. وقتی بازیکنی از مدافع جدا می شود بهترین حالت خطا است و من مطمئن بودم خطا را بیرون از محوطه انجام دادم. نمی دانم داور چرا این تصمیم را گرفت و همانطور که گفتم با توجه به شرایط تیم نمی خواستم تمرکز بازیکنان برهم بخورد اما اگر گل می شد هیچ وقت داور را نمی بخشیدم.

 پدیده تیم قابل احترامی است

پدیده تیم قابل احترامی است و این را در بازی با تراکتورسازی نشان داد. پرسپولیس در فصول گذشته نتوانسته برابر این تیم به نتیجه لازم برسد و بازی در مشهد هم کار ما را سخت تر می کند. با این حال همانطور که گفتم همه حریفان برابر پرسپولیس انگیزه زیادی دارند و این در حالی است که صدرنشینی ما نیز مضاف بر این شده تا آنها برای توقف ما تمام توان خود را به کار بگیرند. ما با تمرینات مناسب و برنامه ریزی کادرفنی و حمایت هواداران و مدیریت به همه چیز خواهیم رسید و تمام تلاشمان را در این بازی نیز خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی