۰
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با گذشت دو روز از دیدار صبا و استقلال در لیگ برتر صمد مرفاوی صحبت‌های مفصلی درباره جنجال های این بازی مطرح کرده است.

مرفاوی: مشکلی با اخراج دو بازیکنم ندارم

بعد از جنجال در بازی قبلی با استقلال در جامحذفی اینبار با توجه به این بازی جنجالی خیلی آرام به نظر میرسید، دلیل آن را میگویید؟

من در آن بازی هم که اصلا به کادرفنی حریف اعتراض نکردم و شما دیدید بعد از شکست به آنها خسته نباشید گفتم و به رختکن رفتم اما یک خبرنگار به من بیاحترامی کرد که من عصبانی شدم. من سالها در این فوتبال بودهام و نباید به من توهین شود و همین موضوع باعث شد عصبانی شوم. آن خبرنگار مدعی شد که از من استقلالیتر است و من هم گفتم مبارکت باشد.

 اما چرا در این بازی اینقدر آرام بودید؟

من فکر میکنم تماشاگری که به زمین میآید نباید زشتیهای فوتبال را ببیند و اصلا اتفاقی که در بازی افتاد، اتفاقهای زیبایی نبود. ما باید از فوتبال لذت ببریم و من اصلا از این صحنهها خوشم نیامد و اینقدر ناراحت بودم که دیروز هم در تمرین شرکت نکردم.

قبول دارید ساکت الهامی کلا کمی عصبی است و همیشه این جنجالها را درست میکند؟

اینکه درست است ولی من فکر میکنم نباید الهامی را به گوشه رینگ ببریم و به او مشت بزنیم. الهامی شاید اشتباه کرده باشد ولی این درست نیست که همه به او حمله کنیم و او را تنها بگذاریم.

 اینکه شما گفتهاید الهامی را اخراج میکنید، درست است؟

نه من چنین حرفی نزدم و فقط اعلام کردم که باید آرامش را به کادرفنی تیممان برگردانیم و در شرایطی خوب کارمان را ادامه دهیم. قطعا اگر تصمیمی هم باشد باشگاه درباره آن اظهارنظری میکند ولی من هرگز چنین حرفی نزدهام.

 به اخراج دوبازیکنتان در بازی با استقلال معترض هستید؟

شما دیدید که من در جریان بازی هیچ اعتراضی به اخراج دو بازیکنمان نکردم و خیلی راحت آن را پذیرفتم. داور به درستی این تصمیمها را اعلام کرد و فقط اعتراض من به مدیریت او بود و فکر میکنم در بعضی از صحنهها میتوانست کاری کند که بازی به جنجال کشیده نشود.

شما با 3 تیم استقلال، تراکتورسازی و پرسپولیس بازی کردهاید از نظر شما بهترین تیم لیگ کدام است؟

من فکر میکنم هر سه تیم بسیار قدرتمند هستند و نمیشود گفتم کدامیک بهتر هستند. شما ببینید ما در 3 بازی گذشته شکست خوردهایم که دو بازی آن برابر استقلال در لیگ و حذفی بوده و یک بازی آن با تراکتورسازی. چیزی که میتوانم با اطمینان به شما بگویم این است که استقلال بسیار تیم خوبی است و از این هم بهتر خواهد شد.

 با این شرایط فکر میکنید صبا در لیگ میماند؟

تیم ما در لیگ میماند ولی باید حتما تیم را در نیم فصل تقویت کنیم. با این شرایط کارمان سخت میشود و قطعا در نیم فصل نیاز به خرید بازیکن داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی