نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که گفته می‌شد کریم انصاری‌فرد قطعاً در فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی از پانیونیوس جدا می‌شود و به المپیاکوس خواهد پیوست اما رسانه‌های یونان از کاهش شانس این انتقال خبر دادند.

آاک برای کریم جانشین المپیاکوس شد

به گزارش خبرورزشی، با وجود علاقه انصاریفرد به پیوستن به المپیاکوس، ممکن است این انتقال صورت نگیرد چرا که به نظر میرسد پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی المپیاکوس خود در پایان فصل قصد جدایی از این تیم را داشته باشد ضمن اینکه المپیاکوس هماکنون دو مهاجم آماده را در خدمت دارد و در خط حمله احساس ضعف نمیکند.

از سوی دیگر اعلام شده در پی بیتمایل بودن المپیاکوس به جذب مهاجم ایرانی، باشگاه آاک آتن قصد دارد از فرصت استفاده کرده و انصاریفرد را جذب کند، بنابر این گزارش، دانیال مایسترودیچ، مدیر فنی سوئدی باشگاه آاک پنجشنبه رسماً در کنفرانسی مطبوعاتی هدف باشگاه آاک برای جذب انصاریفرد و همچنین برنامههای خود برای نحوه این انتقال را رسماً اعلام خواهد کرد.

پیش از این تیمهای یونانی دیگری همچون پائوک هم نسبت به خرید کریم انصاریفرد ابراز علاقه کرده بودند. به این ترتیب و در صورت منتفی شدن انتقال کریم به المپیاکوس، سفر او به پیرایوس هم منتفی خواهد شد و با رفتن این مهاجم از پانیونیوس به آاک، انصاریفرد در آتن ماندنی خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی