نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکست تیم 10 نفره سیاه‌جامگان مقابل پیکان در دقیقه 6+90 خشم خداداد عزیزی که با سمت رئیس سازمان فوتبال روی نیمکت این تیم می‌نشیند، را برانگیخت.

به چه کسی باید پول بدهم تا داوری علیه تیم من نباشد؟

به گزارش خبرورزشی، خداداد در پایان مسابقه به اکبریان، داور مسابقه تاخت و دقایقی بعد در حالی که به شدت عصبانی بود، به خبرنگار خبرورزشی گفت: داور صحنههای 80 به 20 را هم علیه ما سوت زد، اشتباهات او تأسفبرانگیز است، یک جا خطا گرفت و داور چهارم نزدیکم بود، به او گفتم این هم خطا بود که در جواب گفت نه! عرض کردم اگر همین توپ گل شود چهکار کنم و داور چهارم جواب داد: انشاءا... که گل نمیشود. این است وضعیت داوری این فوتبال... حماسهساز ملبورن ادامه داد: شاید کارشناس داوری نباشم اما کور نیستم و یک کمی فوتبال میفهمم. میخواهم بپرسم چهکاری باید انجام بدهم تا داوری علیه تیمم نباشد؟ اگر نیاز است پول بدهم بگویند از جیب شخصیام بدهم! آیا نرمافزاری وجود دارد تا به واسطه آن بتوانم مانع سوتهایی شوم که ناعادلانه است؟ چه جوری باید از تیم خودم دفاع کنم؟ به چه کسی باید پول بدهم؟ خداداد گفت: میدانید چطور میتوانیم جلوی فساد و مشکلات فوتبال را بگیریم؟ نمیتوانیم چون تا کسی حقیقت را میگوید، محرومش میکنند، تهدید و جریمه میشود. همین باعث شده در سالهای گذشته وضعیت فوتبال مدام بدتر شود چون اراده برای کاستن مشکلات و معضلات فوتبال ضعیف است.

از عزیزی سؤال کردیم نگران محرومیتت نیستی که پاسخ داد: محرومم میکنند؟ به جهنم که محروم شوم. با محرومیت من مشکلات حل میشود یا داوران با خیال راحتتر به اشتباهاتشان ادامه میدهند چون خیالشان جمع است هر طور سوت بزنند یا اتفاقی نمیافتد یا اگر کسی اعتراض کند محروم میشود. چشمان و دهان من باز است و با تهدید و محرومیت جلوی ظلم و ناحق سکوت نمیکنم حتی اگر به قیمت جانم تمام شود، چه برسد به محرومیت! رئیس سازمان فوتبال درخصوص اخراج دروازهبان تیمش گفت: در صحنههایی که واقعاً به ضرر ما بود، داور اشتباه نکرد و اخراج دروازهبان ما درست بود چون با اعتراض بیمورد به داور کارت زرد اول را گرفت و بیرون جریمه با دست توپ را مشت کرد و کارت زرد دوم را گرفت، من اعتراضی به این تصمیم داور نکردم و ندارم. خداداد عزیزی به قدری از داور عصبانی بود که حرفهای تندی درباره  او زد و گفت میتوانید اینها را چاپ کنید. وقتی به او گفتیم خودتان میدانید این کلمات قابل چاپ نیست! جواب داد: پس همان حرفهای قابل چاپ من را بنویسید. بنویسید به چه کسی باید پول بدهم تا داوری علیه ما نباشد؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی