۰
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم جوان شده و احتیاج به فرصت دارد ولی متأسفانه هواداران سپاهان صبور نیستند.

سپاهان  جوان شده و احتیاج به فرصت دارد

مهدی اخوان در خصوص پیروزی 4 بر یک تیم فوتبال سپاهان مقابل صبای قم اظهار داشت: بازی خوبی بود. تفاوتش با دیدارهای قبلی سپاهان، این بود که این بار توپهایمان وارد دروازه شد. در دیدارهای قبل هم موقعیتهای زیادی روی دروازه ایجاد میکردیم ولی با بدشانسی و بیدقتی گل نمیشد.

وی افزود: ما در فصل جدید تغییرات زیادی در تیم داشتیم و تیم را جوان کردیم ولی هواداران سپاهان به قهرمانی و بالانشینی عادت کردهاند و متأسفانه صبور نیستند.این موضوع باعث شد در هفتههای گذشته اعتراضاتی به عملکرد تیم انجام شود. امیدوارم روی دور نتیجهگیری افتاده باشیم تا هواداران هم راضی باشند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به انتقادات از عدم آمادهسازی کامل ورزشگاه نقش جهان، گفت: ورزشگاه تقریباً آماده است و فقط قسمت مربوط به یگان ویژه کمی مشکل دارد که با اعتراض آنها روبرو شد. در این زمینه هم مشغول انجام کار هستند و به زودی مشکل برطرف میشود.

اخوان در مورد آخرین وضعیت بازی خداحافظی محرم نویدکیا اظهار داشت: قرار است از یک تیم خوب خارجی دعوت شود تا برای برگزاری بازی خداحافظی نویدکیا به اصفهان بیاید و یک بازی آبرومند و خوب برگزار کنیم و محرم از فوتبال خداحافظی کند. هنوز مشخص نشده کدام تیم قرار است به اصفهان بیاید و مشغول رایزنی هستیم.

وی در پایان در مورد شرایط هادی عقیلی، تأکید کرد: هادی عقیلی در اختیار باشگاه است و شکایتی که به فدراسیون کرده در حال پیگیری است و ما در جریانش نیستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی