نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو پس از پیروزی ۲ بر یک امروز تیمش برابر پدیده در گفتگویی تلویزیونی، گفت: طبیعی است که خوشحال هستیم به خاطر این برد. نیمه دوم تیم بهتری بودیم و استحقاق برد را داشتیم.

برانکو: حریف سر سختی را شکست دادیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: خوشحالم به خاطر بازیکنانم که تمام توانشان را برای رسیدن به این برد گذاشتند. تماشاگران هم توانستند از این بازی لذت بردند. حریفی را بردیم که سخت و قدر بود و بارها با او مشکل داشتیم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: حریف در بخشی از نیمه اول خطرناک بود و موقعیتهایی را داشت ولی بیشتر بازی در اختیار ما قرار داشت. بازیکنان ما اخلاق برنده خود را نشان دادند. ما تا ثانیه های آخر قصد برد داشتیم.

برانکو ایوانکوویچ در ادامه افزود: ما این حس را داشتیم که می توانیم در ثانیه های پایانی بازی را ببریم. کاملا مشهود بود که بهترین بازیکن تیم حریف، شهاب گردان بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تیم پدیده تصریح کرد: مایلم از هماهنگ کنندگان بازی بعد از برف شدید دیروز تشکر کنم. پدیده تیم بسیار خوبی نشان داد. آنها نسبت به سال قبل هم بهتر شده اند و استحقاق رده های بالای جدول را دارند.

برانکو همچنین در نشست خبری، گفت: من با شادی و رضایتمندی بزرگی به نشست خبری آمدم چون برد خوبی مقابل حریف سختی به دست آوردیم. آنچه از همه چیز مهمتر است این است که بازیکنانم شوق و انرژی خود را تا ثانیه آخر به کار گرفتند. انتظار این بازی سخت را داشتیم و می دانستیم حریف هم میل به پیروزی دارد. در کل بازی با کیفیت و جالبی بود و موقعیت های خوبی به دست آمد.

وی در خصوص اینکه مهدی طارمی و وحید امیری در این بازی گلزنی کردند، تصریح کرد: انتظار ما از مهاجمان این است. از مهاجمان تیمم تشکر می کنم و همینطور انتظار دارم که این روند و کیفیت را حفظ کنند. طبیعی است که از بازی تمام بازیکنانم راضی هستم ولی موقعیت هایی هم حریف خلق کرد که نمی گویم این ضعف ما بود؛ بلکه حریف ما قدرتمند بود. 

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد داور بازی خاطرنشان کرد: سئوال را متوجه نشدم. فکر می کنم خود شما که این سئوال را مطرح کردید، انتقادی به عملکرد داور داشتید. فکر می کنم داور خیلی خوب به وظیفه اش عمل کرد؛ آن هم در موقعیتی که هر دو تیم جنگنده بودند و با حداکثر توان بازی را کنترل کردند.

برانکو در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر درخواست پرسپولیس برای تعویق بازی با ذوب آهن، گفت: این یک مقررات بین المللی و عادی است که اگر بازی انجام نمی شود، ۲۴ ساعت به تعویق بیافتد ولی فکر می کنم نیازی نیست بازی با ذوب آهن را عقب اندازیم. درست است یک روز وقت کمتری برای استراحت و آماده سازی داریم ولی برنامه ای برای تغییر زمان بازی نداریم.

وی در خصوص اینکه آیا غیبت عالیشاه و احمدزاده در روند تیم پرسپولیس موثر بود، گفت: من همیشه گفته ام که کل بازیکنان ما خوب هستند؛ از علیپور که بازیکن فیکس ما بوده و امروز روی نیمکت بود تا احمد نوراللهی که کیفیتش در حد تیم ملی است. طبیعی است امید عالیشاه، علیرضا بیرانوند، فرشاد احمدزاده و پلی یانسکی به خاطر مصدومیت نبودند. بنابراین بازیکنان دیگر دنبال امتحان کردن شانس خود بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی