۰
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بر خلاف خبرهایی که پیش از این منتشر شده بود متئو دارمیان بازیکن ایتالیایی منچستریونایتد پیشنهادی ندارد.

هيچ‌كس دارميان را نمی‌خرد!

متئو دارميان از جمله بازيكناني است كه باشگاه يونايتد را درمانده كرده چون هيچ پيشنهادي از ايتاليا براي خريدن او وجود ندارد. اين بازيكن 27 ساله نتوانسته جايگاه ثابتي را در تركيب شياطين سرخ براي خودش به دست بياورد و در ماه ژانويه طبق قانون قادر است به عنوان بازيكن آزاد يونايتد را ترك كند.

اينتر و يوونتوس هر دو به خريدن اين مدافع و برگرداندن او به سري A علاقه نشان داده بودند اما هيچ كدام به صورت رسمي با يونايتد وارد مذاكره نشدند. ژوزه مورينيو ترجيح ميدهد كه دارميان به صورت قرضي به تيم ديگري برود و يونايتد بتواند در پايان فصل او را به همان تيم بفروشد تا از لحاظ مالي هم ضرر نكنند.

يكي از مقامات آگاه يونايتد در اين باره ميگويد: «هيچكس نميداند سرنوشت اين بازيكن چه خواهد شد. هنوز هيچ پيشنهادي برايش دريافت نكردهايم. فعلاً فقط چند باشگاه به خريدن او ابراز علاقه كردهاند. اگر پيشنهاد مناسبي داشته باشد باشگاه حتماً به او اجازه جدايي را خواهد داد اما در عين حال ميخواهند كه سرمايهاي كه صرف خريدن او كردند هم به باشگاه برگردد. فعلاً كه هيچ خبري نيست. اين احتمال هم وجود دارد كه او دستكم تا آخر تابستان در يونايتد بماند.»

مورينيو اين فصل در ليگ برتر به ندرت از دارميان بازي گرفته اما او سه بار در ليگ قهرمان به ميدان رفته. اين دفاع سابق ميلان و پالرمو سال 2015 از تورينو با قيمت 12/7 ميليون پوندي به يونايتد آمد. او تا به حال33 بازي براي اين تيم انجام داده و يك گل هم زده.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی