نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی‌ انصاریان، مدافع اسبق تیم‌ ملی‌ که سال‌ها در پرسپولیس بازی کرد و یک فصل هم بازیکن استقلال بود یک خاطره جالب از زمان بازیگری‌اش دارد.

بازیکنان آن‌قدر پیراهنم را کشیدند که پاره شد!

او که زمانی پنالتیزن اول پرسپولیس بود می گوید: بهترین گلی که در زندگیام زدم پنالتی در بازی با بایرنمونیخ به اولیور کان بود ولی دومین گل دوستداشتنیام، پنالتیای بود که به استقلال زدم. آن روز هادی طباطبایی درون دروازه بود و به این خاطر که هر دویمان در اردوی تیم ملی بودیم، از یکدیگر شناخت خوبی داشتیم. گل اول را دقیقه یک بازی از علی سامره خوردیم و بازی خراب شد. پنالتی که شد، رفتم پشت توپ ایستادم. هادی همان لحظه دستکش خود را باز کرد و دوباره بست تا فشار روی من بیشتر شود. بعد هم بند کفشهایش را باز کرد و بست تا زمان بگذرد و من روحیهام را ببازم.

هادی را خیلی دوست دارم چون باکلاس است ولی آن لحظه به او گفتم: هادی ما رو مسخره کردی؟ اینقدر ادا و اطوار درنیار، برو وایسا تو گل، میخوام بزنم تور دروازه پاره شود! هادی فقط خندید و چیزی نگفت. او میخواست زمان را نگه دارد تا فشار روی من بیشتر شود. بالاخره ضربه را زدم، آن هم خلاف جهت. بازیکنان ریختند دور و برم و پیراهنم را آنقدر کشیدند که پاره شد. عادل فردوسیپور هم در گزارش بازی پیله کرده بود به زنجیری که گردن من بود و تا یک هفته باید جواب میدادم چرا زنجیر داشتم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی