نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایمان مبعلی امسال در نفت تهران نقشی کلیدی داشته و همچنان بهترین پاسور لیگ برتر است. او 3 گل زده و 6 پاس گل داده تا در موفقیت این تیم نقشی محوری داشته باشد.

معمار نفت در استقلال از فوتبال خداحافظی می کند

به گزارش خبرورزشی، در این شرایط بعید به نظر میرسد نفت تهران به سادگی بخواهد ایمان مبعلی معمار وسط زمین نفت و یکی از برترین بازیسازهای فوتبال ایران در ۱۰ سال گذشته را از دست دهد. علی دایی هم علاقه زیادی به ایمان دارد و همیشه او را یکی از کلیدیترین بازیکنان تیمش میخواند. البته استقلال حاضر است برای جدایی این بازیکن پول نسبتاً خوبی بپردازد و برای نفت تهران که مشکلات عدیده مالی دارد، این اتفاق چندان بد نیست. با این حال دایی است که باید نظر نهایی را درباره ایمان بدهد.

مبعلی خودش دوست دارد به استقلال ملحق شود. او در گذشته هم پیراهن این تیم را به تن کرده و خانوادهاش همه استقلالی هستند. مبعلی دوست دارد با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند. حالا بهترین فرصت برای او پیش آمده تا بخواهد به آرزوی خودش برسد.  مبعلی سال 90-89 برای استقلال توپ زد و 30 بازی هم برای این تیم انجام داد.

او سپس از جمع آبیها جدا شد و به تیم الشارجه پیوست. او سال 93-92 هم به استقلال برگشت اما نتوانست فصل موفقی در این تیم داشته باشد. البته پس از دومین بازگشت ایمان به استقلال، مصاحبه عجیبی از او منتشر شد که در آن گفته بود: «من در بچگی پرسپولیسی بودم اما از سن 18 سالگی که به تیمهای ملی دعوت شدم و لباس تیم ملی را پوشیدم، دیگر به هیچ باشگاهی تعصب ندارم. بنویس تا 18سالگی پرسپولیسی بودم.»  این مصاحبه واکنشهایی را به همراه داشت و باعث شد عدهای از استقلالیها به انتقاد از او بپردازند ولی مبعلی باز هم تأکید کرد پیراهن هر تیمی را بپوشد، به آن عرق دارد و با تمام توان بازی میکند. حالا او در آستانه بازگشت به استقلال قرار دارد و شنیده میشود با مسئولان نفت هم قرار است در اینباره صحبت کند. باید دید این باشگاه رضایتنامه ایمان را برای استقلال صادر میکند یا نه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی