۰
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اردوي تيم بسكتبال جوانان 2018 از سه‌شنبه در سالن آزادي آغاز شد.

آقاكوچكی: كار ما از اين به بعد سخت است

در این اردوی 4 روزه امیرحسین رضاییفر، صفا نیكویی، محمدسینا واحدی، احسان دلیرزهان، محمدرضا تقیلو، امیرحسین افشان، محمدعلی شكوهی، محمدعلی حاجحیدری، بهشاد عربزاده، پدرام فخفوری، علی كاشانی، ستار شیخ، علیرضا رستمی، راشین اسدپور، رضا مرادی، هادی اسماعیلی، دانیال نوروزی، مهدی پیرمحمدی، امین صداقت، اسحاق حاتمیفر، امیرعلی ناظمی، حمیدرضا بهرامزاد، كامیار برنجان، امیرحسین رحیمیزاد و محمدرضا بارانی زیر نظر عباس آقا كوچكی تمرین میكنند. اردویی كه درك بائرمن سرمربی آلمانی تیم ملی بر آن نظارت هم دارد.

به گزارش خبرورزشی عباس آقاكوچكی با اینكه مردادماه سال آینده باید تیمش را در رقابتهای غرب آسیا به میدان بفرستد در این باره میگوید: «فرصت بسیار خوبی داریم تا بتوانیم تیم را آماده كنیم. به همین دلیل بعد از اردوهای مختلف شناساییهای خود را انجام داده و بعد از برپایی اردوی بلندقامتان هم 25 بازیكن در نهایت برای این اردو انتخاب شدهاند. نفراتی كه شاخصههای مورد نظر را داشتند.»

او همچنین شروع كار تخصصی از این اردو به بعد صحبت میكند: «با شناساییهای دقیقی كه صورت گرفت 25 نفر از دیروز تمرینات تخصصی را استارت زدیم تا دیگر تاكتیكهای تیمی را پیاده كنیم و هماهنگی به وجود بیاوریم. باید تیم تحت فشار قرار بگیرد و به فرم ایدهآل خود برسد. در واقع كار ما از این به بعد سخت است.»

سرمربی جوانان 2018 در ادامه به كاهش 18 تا 20 نفری اردونشینان اشاره میكند: «قطعاً باید سریعتر تعداد اردونشینان كم شود تا بتوان به اهداف مورد نظر رسید. هر چند بین افراد باقیمانده بازیكنانی هستند كه در لیگ دسته یك فعالیت دارند و این مسئله میتواند كمك حال زیادی برای ما باشد.»

هر چند در اردو بازیكنان بلندقامتی دیده میشود ولی این مربی معتقد است در پست 5 هنوز مشكل بازیكن خوب داریم: «در این اردو نوجوانانی با قامت دو متر داریم كه با توجه به دوران رشدشان حداقل 7 تا 8 سانتیمتر قامت آنها بلندتر شود اما اینكه آنها بتوانند تا مردادماه به جایگاهی كه ما از لحاظ فنی نیاز داریم برسد مشخص نیست اما در پستهای دیگر هم از نظر تعداد و هم تكنیكی مشكل خاصی نداریم. باید توجه داشت بیشتر روی پست 5 كار شود تا نیاز تیمهای ملی هم برطرف شود. به هر حال میتوان روزهای خوبی را برای بسكتبال پیشبینی كرد.»

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی