نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه همه عوامل سپاهان جنتلمن هستند گفت: عقاید سرمربی تیم سپاهان را خوب می‌شناسم و می‌دانم که فردا کار راحتی در پیش نخواهیم داشت.

بازیکنانم نمی توانند فوتبال

امیر قلعهنویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: همه عوامل تیم سپاهان جنتلمن هستند و بخش زیادی از افتخارات زندگی من در آنجا رقم خورده و همیشه از مردم و باشگاه سپاهان اصفهان خاطرات خوشی دارم چون آنان به معنای واقعی کلمه باشگاه هستند.

وی در ادامه گفت: سپاهان باشگاهی است که دوست دارد به ورزش مملکت خدمت کند و حیف است که تیم سپاهان روند گذشته خود را ادامه ندهد. آنها امسال یک مربی خوب آوردهاند که در اصفهان آینده خوبی دارد. آنها در هفته گذشته نتیجه خوبی گرفتند و یک تیم جنگنده و خوب هستند و اگر فردا پا به پای آنان نجنگیم به مشکل بر میخوریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی افزود: من از بازیکنانم خواستم که به نتایج خوب هفتههای قبل فکر نکنند و امیدوارم که فردا با یک بازی خوب 3 امتیاز بازی را بگیرند. 

قلعهنویی با اشاره به تاکتیکهای تیم سپاهان گفت: من ویسی را خوب میشناسم. آنان هم همانند ما تلاش خواهند کرد که در مرحله اول گلی دریافت نکنند. همه تیمها زمانی که به تبریز میآیند مقابل تراکتورسازی لایههای دفاعی درست میکنند و به بازی تدافعی روی میآورند که این موضوع باعث افتخار ماست که تیمها مقابل تراکتورسازی با یک انگیزه مضاعف به میدان میروند. اگر در دیدار فردا شرایط زمین مساعد باشد بازی همانند همه دیدارهای گذشته تیمهای تراکتورسازی و سپاهان جذاب خواهد بود.

وی در مورد عملکرد فرزاد حاتمی گفت: هر مربی یک پازل تاکتیکی دارد که بر اساس آن بازیکنان خودش را چیدمان میکند. فرزاد حاتمی اگر قدر خودش را میدانست بعد از علی دایی سالیان سال مهاجم اول تیم ملی بود. او فراز و نشیبهای زیادی داشت اما سال گذشته یکی از مهرههای مؤثر ما به حساب میآمد.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: تیم ما یک ستاره به نام تراکتورسازی دارد که باید تلاش کنیم این ستاره در لیگ برتر ایران بدرخشد. همچنین سروش رفیعی نیز تاکنون تنها 40 درصد تواناییهایش را به نمایش گذاشته که میتواند در لیگهای معتبر اروپایی هم بازی کند.

قلعهنویی در مورد عملکرد تیمش خودش در هفتههای گذشته گفت: ما به جز بازی با سایپا در همه بازیها خوب بودیم و لیاقت بردن را داشتیم. تراکتورسازی اگر چمنی مانند استادیوم آزادی تهران داشت راحت میتوانستم قول قهرمانی بدهم چون بازیکنان من تکنیکی هستند و نمیتوانند فوتبال "بکش بکش" ارائه دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی