نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوایل سال 87 و در روزهایی که واعظی‌آشتیانی مدیریت باشگاه استقلال را برعهده داشت یک دستگاه خودروی پژو پارس به شماره شهربانی 889 ه 31 ایران 44 خریداری شد تا او برای رفت‌وآمد از این خودروی دولتی استفاده کند. بعد از جدایی آشتیانی و روی کار آمدن فتح‌ا...‌‌زاده خودروی پژو پارس در اختیار مدیرعامل جدید قرار گرفت و رفتن وی از صندلی مدیریت آبی‌پوشان پایتخت باعث شد خودرو به بهرام افشارزاده تعلق بگیرد.

افشاگری بزرگ  درباره سرقت پرشیای باشگاه استقلال

به گزارش خبرورزشی، در یکی از روزهایی که افشارزاده با خودروی مورد نظر به منزل رفته بود تا صبح به باشگاه مراجعت کند (هشتم آبان 93) خودرو مورد سرقت قرار گرفت. سرقت خودرو در حوالی شهرک غرب، خیابان هرمزان، پای کلانتری و اداره آگاهی را باز کرد تا خودرو پیدا شود.  بهرام افشارزاده در اولین نشست هیأتمدیره استقلال ماجرای سرقت را به اطلاع مدیران ارشد تیمش رساند و قرار بر این شد یک نفر مأموریت پیدا کند کلیه امور حقوقی این خودروی سرقتشده را پیگیری کند. این مأموریت به یکی از کارمندان باشگاه واگذار شد اما کوچکترین سرنخی به دست نیامد تا افشارزاده نامهای را تهیه کرد و در آن نوشت: با توجه به سرقت خودروی پژو پارس به شماره شهربانی 889 ه 31 ایران 44 و اینکه هنوز این خودرو پیدا نشده، کلیه مسئولیت آن را قبول کرده و مبلغ این ماشین از حقالزحمهام در باشگاه استقلال کسر شود. این پرونده سرقت بعد از گذشت چند سال از اردوگاه آبیپوشان به بیرون درز پیدا کرد تا واکنش افشارزاده را به همراه داشته باشد. وقتی با او تماس گرفتیم به خبرورزشی گفت: من این سرقت را همان موقع به اطلاع رسانده و پیگیریهای لازم را انجام دادم و اینکه حالا برخی از داخل باشگاه خبر را به گونهای به بیرون دادهاند تا مرا خراب کنند، اما نمیدانند بهرام افشارزاده با 50 سال حضور در ورزش کوچکترین مشکلی نداشته و نخواهد داشت. من شکایت کردهام و اسناد آن نیز موجود است و به هیأتمدیره نیز گفتم و باز هم تأکید میکنم از پولی که میخواستند به من بدهند کسر کنند تا یک پرشیا برای باشگاه بخرند.

افشارزاده با این جملات به گفتوگوی تلفنیاش با خبرورزشی پایان داد: من یک پرسش دارم؛ شکایت کردم، در دادسرا، آگاهی و کلانتری تشکیل پرونده دادم و یک نفر را مأمور رسیدگی و پیگیری به این پرونده کردم و گفتم از دستمزدم کسر کنند، حالا دیگر چه کار باید میکردم؟ برخی دوستان عزیز پاسخ شایسته به زحمات من دادند اما نمیدانند عزت دست خداوند است. من دوست نداشتم حرف بزنم اما این توضیحات لازم بود و حالا فقط و فقط برای استقلال آرزوی موفقیت میکنم تا خنده روی لبان هواداران عزیز این تیم بنشیند که هنوز وقتی مرا میبینند شرمنده محبتهایشان میکنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی