نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پای برخی از باشگاههای مطرح هم به قضیه سوءاستفاده‌های در فوتبال انگلیس باز شده است.

پای دو باشگاه قهرمان سابق ليگ برتر در ميان است

اسكاتلند يارد 106 شكايت مختلف در مورد موارد سوءاستفاده جنسي در گذشته از بازيكنان نوجوان فوتبال كه در 32 باشگاه مختلف لندني اتفاق افتاده، دريافت كرده. چهار تا از اين باشگاهها ليگ برتري و دو تا هم چمپيونشيپي هستند. سه باشگاه هم در ليگ يك و دو قرار دارند. از 21 باشگاه ديگر هم نام برده شده كه يا خارج از ليگ هستند يا نيمهحرفهاي. مسئولان رسيدگي به پروندههاي سوءاستفاده از كودكان و سوءاستفاده جنسي در حال بررسي اين موارد هستند.

 

ايوان بالهچت كارآگاه مسئول اين پروندهها گفت: «تمامي اين موارد با جديت دنبال خواهند شد و مأموران متخصص به بررسي اطلاعاتي كه دريافت كردند، ميپردازند هرچند كه اين اطلاعات در طول رسيدگي به پرونده ممكن است تغيير كنند. هركسي كه قرباني سوءاستفاده جنسي شده، بايد با ما تماس بگيرد.» فعلاً در اين ماجرا از هيچ باشگاه يا فردي غير از بازيكناني كه در رسانهها افشاگري كردند، نامي برده نشده است. ماجراي رسواييهاي سوءاستفاده جنسي از بازيكنان كم سن و سال فوتبال در انگليس از اواخر ماه نوامبر توسط رسانهها به صورت جدي دنبال شد و باشگاه دسته دومي كرو اعلام كرد كه پروندههاي دهه هشتاد و نود ميلادي خودش را دوباره مرور خواهد كرد. پس از آن اتحاديه فوتبال به بررسي ماجرا پرداخت.

 

باشگاه چلسي هم از گري جانسن بازيكن سابقش كه توسط ادي هيث مربي جوانان چلسي در دهه هفتاد ميلادي مورد سوءاستفاده جنسي قرار گرفته بود، معذرتخواهي كرد. پيش از اين باشگاه چلسي از جانسون خواسته بود در ازاي دريافت پول در مورد اين اتفاق سكوت كند اما اين ماجراها باعث شد تا تيم ويژهاي جهت رسيدگي به اين مسئله در اتحاديه فوتبال و پليس انگليس تشكيل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی