نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت: اعضای تیم استقلال باید بدانند بازی با پدیده تمام شده و نباید در باد این پیروزی بخوابند.

لطفا هیات‌مدیره چوب لای چرخ منصوریان نگذارد!

مهدی امیرآبادی درخصوص دیدار استقلال مقابل پدیده اظهار داشت: بازی خوبی بود به خصوص که در نیمه دوم استقلال بهتر شد. در نیمه اول اصلاً تیم خوب بازی نکرد، اما تنها خوشحالی من این است که منصوریان حواسش را خیلی جمع کرد و نیمه مربیان را نباخت و با تعویضهایی که انجام داد بازی را کنترل کرد و فکر میکنم او متوجه شده که یک گل با سه گل فرقی ندارد.

وی تأکید کرد: البته باید به پدیدهایها هم حق داد چون فاصله بازی آنها با استقلال کم بود و با این وجود در نیمه اول یک موقعیت بسیار خوب توسط هارویان داشتند و در اواخر بازی هم روی اشتباه مدافعان استقلال نزدیک بود گلزنی کنند.

مدافع پیشین استقلال در خصوص اینکه منصوریان از بازیکنان جوان تیمش استفاده کرد، گفت: من بازی پیش هم کارشناس تلویزیون بودم و به علیرضا منصوریان که دوست خوبم است انتقاد کردم که چرا از امثال زکیپور، حاجمحمدی، حقدوست و... استفاده نمیکند. وقتی برای آنها پول هزینه شده، باید از بازیکن استفاده کرد. حقدوست و زکیپور امروز کارنامه قابل قبولی گرفتند و من مدافع چپ استقلال را بازیکن خوبی دیدم که هنوز جا دارد.

امیرآبادی در مورد بازی حساس آبیپوشان مقابل نفت تهران گفت: من از تماشاگران خواهش میکنم که استقلال را در بازی روز سهشنبه حمایت کنند چون امیدهایش به بازی جام حذفی است. تیم علی دایی در بالای جدول حضور دارد با وجود آنکه خیلی دیر بسته شده است. امیدوارم که بازیکنان استقلال در باد برد مقابل پدیده نخوابند و همین حالا به آنها توصیه میکنم دور این بازی را خط بکشند. استقلالیها نشان دادند بعد از یکی، دو برد تحتتأثیر قرار میگیرند و این موضوع هم به کادر فنی برمیگردد که چگونه برخورد کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا منتقد منصوریان است یا حامی او، گفت: من حامی منصوریان هستم، با وجودی که به بعضی از تصمیماتش انتقاد کردم. من اعتقاد دارم باید به منصوریان فرصت داد چون امثال او و یحیی گلمحمدی سرمایههای این فوتبال هستند. متأسفانه منصوریان تا نتیجه نمیگیرد هیأت مدیره چوب لای چرخش میگذارد، ولی من از آنها میخواهم در کار منصوریان دخالت نکنند.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که توصیهاش به منصوریان چیست؟ گفت: به عنوان یک برادر به او میگویم وارد حاشیه نشود و کاری به هیأت مدیره و مدیرعامل نداشته باشد. او باید روی تیمش تمرکز کند چون اگر نتیجه بگیرد خودش پاسخی برای منتقدان خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی