۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اکثر تیم‌های لیگ برتری از حالا به دنبال تقویت تیم‌شان برای نیم‌فصل دوم هستند. یکی از تیم‌هایی که چند بازیکنش به واسطه کسب نتایج خوب مورد توجه دیگر تیم‌ها قرار گرفته، نفت تهران است.

سرمربی که به برانکو و منصوریان بازیکن نمی‌دهد

به گزارش خبرورزشی، گفته میشود منصوریان که در ابتدای فصل درخواستی برای جذب ایمان مبعلی نداده بود حالا پشیمان شده و مهندس تیم دایی را میخواهد. البته در صحبتی که خود ایمان با خبرورزشی داشت به این موضوع اشاره کرده بود که در کنار علی دایی راحت است و هیچ پیشنهادی هم فعلاً ندارد.

اگر حتی استقلال بخواهد در زمان قانونی نقل و انتقالات برای جذب این بازیکن اقدام کند، باز هم علی دایی موافق جدایی یکی از بهترینهای تیمش نیست و از حالا به باشگاه اعلام کرده روی مبعلی در نیمفصل دوم حساب ویژهای باز کرده است. ایگور پراهیچ، مدافع کروات نفت، یکی دیگر از شاگردان دایی است که گفته میشود برانکو به باشگاه گفته اگر میخواهند برای درآمدزایی محمد انصاری را به چینیها بفروشند، باید او را به پرسپولیس بیاورند.

پراهیچ یکی از بازیکنان اصلی نفت به حساب میآید و بعید است علی دایی اجازه بدهد این بازیکن از تیمش جدا شود. ضمن اینکه نفتیها با کمبود مهره هم مواجه هستند و دایی سخت به دنبال جذب بازیکن است. البته اوضاع پراهیچ در نفت کمی باعث دلخوری این بازیکن شده و حتی مصاحبهای علیه باشگاه کرده تا شاید راه برای جداییاش کمی باز شود ولی دایی او را هم میخواهد و به باشگاه اعلام کرده اجازه جدایی این مدافع کروات را هم نمیدهد و تنها قرار است به خاطر این مصاحبه او توسط باشگاه جریمه نقدی شود. یکی دیگر از بازیکنان خوب نفت که زیر نظر آقای گل جهان احیا شده و خوب گل میزند محمد قاضی است.

 او هم ظاهراً مورد توجه هر دو تیم سرخابی محبوب پایتخت قرار گرفته و گفته میشود منصوریان و برانکو برای تقویت خط حمله تیمهایشان نیمنگاهی به این بازیکن دارند که البته هنوز همه چیز در حد حرف و شایعه است و فعلاً هیچ پیشنهاد رسمی در این خصوص به باشگاه نفت نرسیده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی