نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برد پرسپولیسی‌ها برابر پدیده مشهد آن‌قدر شیرین بود که همه آنان را حسابی سر حال و سر کیف آورد. در آستانه بازی با ذوب‌آهن اصفهان، شاگردان برانکو از روحیه خوبی برخوردارند و از هر فرصتی برای شوخی و خنده استفاده می‌کنند.

بلد نیستی یک کاشته بزنی، می‌خواهی بروی سربازی؟!

به گزارش خبرورزشی، یکی از این بازیکنان باروحیه مهدی طارمی است؛ مهاجم اول پرسپولیس که با زدن تکگل بازی پدیده و پرسپولیس در مشهد از زیر بار سنگین انتقادات رهایی پیدا کرد و دوباره به اوج برگشت.

طارمی این روزها خیلی سر کیف است و سر به سر دوستان و رفقای خود در تمرینات میگذارد. آقای گل بوشهری در تمرینات قرمزپوشان توی دروازه میایستد، کری میخواند و همبازیان خود را به دوئل پنالتی و ضربات ایستگاهی دعوت میکند. اتفاقاً مهدی طارمی به عنوان گلر هم عملکرد بسیار خوبی در تمرینات نشان داده و ثابت کرده میتواند رقیب خوبی برای بوژیدار رادوشوویچ و علیرضا بیرانوند باشد! لطفاً تعجب نکنید! مهدی طارمی که رابطه بسیار خوب و صمیمانهای با رامین رضاییان دارد در روزهای اخیر همراه رفیق فابریک خود پس از پایان تمرین میایستد و ضربه ایستگاهی تمرین میکند.

البته ضربات را رامین میزند و مهدی گلر میشود و در همین گیر و دار از احمد نوراللهی هم خواست شانس خود را برای گلزنی امتحان کند! نوراللهی که زمزمههایی مبنی بر جداییاش از پرسپولیس در نیمفصل و رفتن به خدمت سربازی به گوش میرسد به تازگی دوئل جالب و سراسر شوخی و کرکری با رفیق خودش مهدی طارمی داشته است. البته نوراللهی موفق شد در یکی، دو نوبت از فاصله دور و روی شوتزنی، دروازه مهدی طارمی را باز کند اما مهاجم بوشهری موفقتر نشان داد و اغلب ضربات همبازی خود را دفع کرد. شنیدیم مهدی طارمی پس از پایان این جدال دوستانه رو به احمد نوراللهی کرده و به شوخی گفته است: «پسر خوب! یک ضربه کاشته بلد نیستی بزنی، آنوقت میخواهی بروی خدمت سربازی؟!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی