نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تراکتورسازی معتقد است این تیم امروز به غرور خود باخته است.

تراکتور به خودش باخت

امیر قلعهنویی در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان اظهار کرد: به باشگاه خوب سپاهان به خاطر این فوتبال زیبا تبریک میگویم. بازیکنانم در نیمه اول در فکر برد هفته گذشته مانده بودند البته من این موضوع را به آنان گوشزد کرده بودم. در نیمه اول دوندگی کافی را نداشتیم ولی در نیمه دوم بازی را خوب شروع کرده و موقعیتهای خوبی هم به وجود آوردیم.

وی افزود: در نیمه دوم برخلاف روند بازی گل دریافت کردیم. اما با این حال خوب به بازی برگشتیم و میتوانستیم حداقل این بازی را مساوی کنیم.

قلعهنویی ادامه داد: جوانان تیم سپاهان فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند و فعل خواستن را صرف کردند. برای تیم بزرگی همچون تراکتور خطرناک است که بازیکنانش از هماکنون فکر کنند که همه چیز تمام شده و تیم قهرمان شده است.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه با اشاره به بازی کردن مهدی شریفی در این دیدار اظهار کرد: شریفی در طول یک سال گذشته سه بار عمل جراحی انجام داده و برای برگشتن به روزهای خوبش احتیاج به زمان دارد. با این حال او در این بازی در گلی که ما خوردیم مقصر نبود. بازیکنانم در نیمه دوم آن طور که من دوست داشتم فوتبال انجام دادند و اگر فرزاد حاتمی آن دو توپ را از سه قدمی دروازه گل میکرد نتیجه دیگری رقم میخورد.

وی درباره قضاوت داور این دیدار هم گفت: داوری خوب بود. داور در این دیدار معمولا به صحنهها نزدیک بود. وقتی میبازی نباید همه چیز را گردن داور بیندازی. داور سوتهای اشتباهی زد اما در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود. ما امروز به غرور و منیت خودمان و انگیزه بازیکنان سپاهان باختیم.

قلعهنویی با تمجید از بازی شهرام گودرزی در پست دفاع چپ عنوان کرد: امروز تنها گودرزی در حد و اندازههای خودش ظاهر شد و با توجه به نمایش خوبش بنده از جذب یک دفاع چپ دیگر صرفنظر میکنم.

سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه به خاطر این بازی باکیفیت و سرعتی به لیگ برتر ایران تبریک میگویم، خاطرنشان کرد: جام حذفی برایمان خیلی اهمیت دارد از این رو از همین امروز در هتل اردو میزنیم و سپس با پرواز چارتر به گچساران میرویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی