نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت که شورای فنی و مربیان تیم ملی، پیش از دور جدید تمرینات درباره رستمی به جمع‌بندی خواهند رسید.

مرادی: قبل از تمرینات تیم ملی درباره رستمی تصمیم می‌گیریم

علی مرادی در خصوص مسابقات جام باشگاههای آسیا عنوان کرد: خوشحال هستم که تیمهای ایرانی و نفرات خوب کشورمان عناوین خوبی در این مسابقات بدست آوردند و نشان دادند پتانسیل وزنهبرداری ایران بالاست.

وی درباره اینکه قرار بود در آخرین جلسه شورای فنی در خصوص کیانوش رستمی بحث شود اما نتیجهای در این باره اعلام نشد، گفت: رستمی از نفرات خوب تیم ملی وزنهبرداری و جزو سرمایههای ماست و باید وی را حفظ کنیم.

رئیس فدراسیون وزنهبرداری خاطرنشان کرد: تعامل خوبی بین فدراسیون، شورای فنی و کادرفنی وجود دارد و امیدوارم این تعامل در نهایت به سود وزنهبرداری کشور تمام شود.

وی گفت: در خصوص رستمی فعلا بحثی مطرح نشده و پیش از دور جدید تمرینات نفرات اصلی، شورای فنی و کادرفنی به نتایج مثبتی خواهند رسید و در این خصوص اطلاعرسانی خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم کیانوش رستمی برای المپیک 2016 ریو، دور از نظر کادرفنی و به تنهایی تمرین کرد و قصد دارد همچنان به این روند ادامه دهد اما در آن سو سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی اعلام کرده که چنین موضوعی را نمیپذیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی