نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک اشتباه بزرگ محاسباتی باعث شد باشگاه پرسپولیس، مهاجم قدرتمند خود را به راحتی از دست بدهد.

ساسان 12 گل در 10 بازی؛ امیری و طارمی مجموعا 10 گل در 14 بازی!

به گزارش خبرورزشی، ساسان انصاری جزو اولین خریدهایی بود که با کارنامه ای بسیار خوب راهی تیم فوتبال پرسپولیس در مدت  نقل و انتقالات پیش از فصل شد. 

او انگیزه های بزرگی داشت، می خواست ثابت کند اگر میدان ببیند، به سرعت ستاره خواهد شد. ساسان در تمام بازی های دوستانه و تدارکاتی قبل از آغاز فصل، ستاره تیمش بود اما برانکو هرگز این بازیکن را ندید و بازی نداد. 

سرمربی کروات سرخپوشان تصمیم گرفت به امید عالیشاه که دچار افت شده بود و علی علیپور که با دوران اوج خود فاصله داشت، بازی بدهد اما ساسان انصاری را روی نیمکت نگه داشت تا اینکه ورق برگشت و ساسان ساز جدایی را سر داد. 

دومین اشتباه از سوی باشگاه سر زد و آنها خیلی زود با درخواست جدایی انصاری موافقت کردند آن هم در حالی که می توانستند خیلی راحت، قید آنتونی گولچ را بزنند ولی تصمیم بر این شد که ساسان از تیم برود. البته شایعاتی به گوش رسید مبنی بر اینکه برانکو مخالف جدایی این بازیکن بود. 

حالا ساسان در فولاد خوزستان به یک «ابرمهاجم» تبدیل شده که می تواند کارهای بزرگی انجام دهد. یکی از همین شاهکارها، رقم زدن 12 گل در 10 مسابقه است. او از هفته پنجم برای فولاد به میدان رفت وتا هفته چهاردهم موفق شد 12 گل بزند. هم رکورد شکست و هم فولاد را یک تنه به جمع بالانشین های جدول کشاند؛ آماری باورنکردنی!

این در حالی است که دو مهاجم اصلی پرسپولیس به نام های مهدی طارمی و وحید امیری مجموعاً 10 گل آن هم در 14 هفته به ثمر رسانده اند. طارمی 6 گله است و البته چندین فرصت ایده آل را از دست داد و امیری نیز فقط 4 گل زده است. 

با این حال باید تصمیم کادر مدیریتی و فنی پرسپولیس در مورد دادن مجوز جدایی به ساسان انصاری را حاصل چند «اشتباه محاسباتی» تلقی کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی