نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دربی بارسلونا تحت تأثیر اختلاف دو سرمربی بارسلونا و اسپانیول قرار گرفته است.

ريشه اختلاف انريكه و كيكه چيست؟

طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت كاتالونيا، براي بازي دو تيم بارسلونا و اسپانيول در رقابتهاي لاليگا، سرمربيان دو تيم عكس مرسوم يادگاري را با هم نخواهند گرفت. سنت بر اين است كه يك روز قبل از برگزاري بازي، مربيان دو تيم با هم عكس يادگاري ميگيرند ولي روز شنبه اين اتفاق نيفتاد و لوئيس انريكه و كيكه سانچس با هم عكسي نگرفتند و هر يك از آنها تنها به شركت در كنفرانس خبريشان رضايت دادند و طبق رسم و رسوم هميشگي، در پايان كنفرانسهاي خبري، از عكس يادگاري دو مربي و تبادل پيراهنهاي دو تيم خبري نبود.

 

دربي شهر كاتالونيا امشب در ورزشگاه نوكمپ برگزار ميشود و اين تصميمي است كه سران دو باشگاه شهر بارسلونا در آستانه دربي كاتالونيا گرفتهاند. در ابتدا اين خبر بازتاب نيافته بود و پس از انتشار آن هم توضيحي از سوي سران هيچ يك از دو باشگاه ارائه نشد اما آنچه مسلم است اين است كه قرار نيست كه در دربي روز يكشنبه فرمول و برنامههاي تازهاي دنبال شود ولي احتمال ميرود كه براي بازي برگشت دو تيم كه در خانه اسپانيول برگزار خواهد شد، نوآوريهايي را شاهد باشيم.

 

البته سران باشگاه بارسا اعلام كردند كه برنامههاي لوئيس انريكه براي روز شنبه خيلي پر است و وقت خالي براي گرفتن اين عكس رسمي وجود ندارد اما مشخص است كه گرفتن چنين عكسي تنها به 5 دقيقه زمان نياز دارد اما كمي بعد معلوم شد كه داستان از چه قرار است.

 

در برنامه «توت كاستا»، راديو كاتالونيا، اوريول دومنك، مجري برنامه اعلام كرد كه ماجرا چيست. او با مروري بر تاريخ، يادآوري كرد كه اين دو سرمربي، در دهه 1990، دو سال در رئالمادريد همتيمي بودند و در جناحين تيم مادريدي توپ ميزدند. در سال اول، اين دو ارتباط خوبي با هم داشتند ولي در سال دوم، هنگامي كه خورخه والدانو هدايت رئال را در دست داشت، اختلافاتي ميان دو بازيكن ايجاد شد. لوئيس انريكه و تعدادي از بازيكنان تيم، بر اين باور بودند كه رختكن تيم يك جاسوس و خبرچين دارد كه به والدانو گزارش ميدهد كه در رختكن تيم چه اتفاقاتي ميافتد و كيكه را خبرچين والدانو ميدانستند و همين ماجرا باعث شد تا اين دو از هم دور شده و دلخوريهايي به وجود بيايد. حتي يك بار، وقتي كه كيكه سانچس فلورس به عنوان كارشناس فوتبال در يكي از برنامههاي راديويي حضور يافته بود، به شدت به انتقاد از لوئيس انريكه پرداخت و همين دلخوريها و كينههاي ديرينه باعث شده تا خبري از عكس رسمي دو سرمربي يك روز قبل از بازي نباشد.

 

لوئيس انريكه سرمربي بارسا و كيكه سانچس فلورس، سرمربي اسپانيول اخيراً در سوپركاپ كاتالونيا شاهد رويارويي شاگردانشان بودهاند. در آن بازي اسپانيول به لطف تك گل كائيسدو توانست به پيروزي برسد. در جريان اين بازي، دو تيم موقعيتهاي محدودي را خلق كردند و گل كائيسدو برد را به نام اسپانيول ثبت كرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی