نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مات و مبهوت مانده‌ام که چرا برخی از طرفداران تراکتورسازی علیه من شعار سر می‌دهند.

حاتمی: مگر من ترک‌زبان نیستم؟

فرزاد حاتمی، درباره شکست دو بر یک تراکتورسازی مقابل سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: دو گل بد خوردیم و چند موقعیت را هم از دست دادیم. اگر از دو سه موقعیتی که نصیب من شد، یکی را وارد دروازه سپاهان میکردم، روند بازی تغییر میکرد. سپاهانیها با برنامه وارد زمین شده و میانه میدان را در اختیار داشتند.

«شرمنده هواداران تراکتورسازی شدیم». وی با بیان این جمله تصریح کرد: حتما امیر قلعهنویی چیزی دیده که گفته ما در باد پیروزی استقلال بودیم، اما خیلی سعی و تلاشمان را کردیم که برنده از زمین خارج شویم. سپاهانیها بیشتر دویدند و در نهایت هم پیروز شدند.

مهاجم تراکتورسازی تبریز با 6 گل زده بهترین گلزن این تیم در فصل جاری بوده و در دو بازی اخیر مقابل استقلال و سپاهان سه گل به ثمر رسانده است. با این وجود، از ابتدای فصل برخی از هواداران تراکتورسازی علیه این بازیکن در بازیهای خانگی شعار سر میدهند. حاتمی در واکنش به این موضوع گفت: نمیدانم این افراد چه کسانی هستند. هواداران تراکتورسازی سه کمپین حمایتی برای من ساختهاند، اما شمار اندکی در ورزشگاه علیه من شعار میدهند. مطمئن هستم اینها طرفدار تراکتورسازی نیستند.

حاتمی خاطرنشان کرد: 6 گل در لیگ و یک گل در جام حذفی زدم و در هفتاد درصد گلها هم تأثیرگذار بودهام. مات و مبهوت ماندهام که چرا آن عده علیه من شعار میدهند. در صفحه شخصی من برخیها هر چیزی دلشان میخواهد، زیر پستهای من میگذارند. اگر در اینستاگرام چیزی مینویسند، مهم نیست، اما وقتی در ورزشگاه خانگی خودمان این اتفاق میافتد، ناراحت میشوم. من ترکزبان هستم و میدانم تراکتورسازی به لیگ دسته سوم هم برود، مردم حمایت میکنند، اما برخیها که تماشاگر هستند و نه هوادار، به خودشان اجازه بیاحترامی به منِ ترکزبان میدهند. عکس بچه خواهرم را در صفحه شخصیام گذاشتهم و میبینم چند هزار کامنت ناسزا پای آن میگذارند. چرا این اتفاق باید در صفحات مجازی بیفتد؟ ای کاش از اول صفحه شخصی نبود تا این همه ناسزا نمیدیدیم. اگر آن تعدادی که علیه من شعار میدهند، تخلیه میشوند، اشکالی ندارد، اما مطمئنم هوادار تراکتورسازی نیستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی