نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فریدون اصفهانیان در حاشیه کلاس داوری اظهار داشت: این کلاسی که الان برگزار می شود، 5 روزه است. ما از فیفا درخواست کردیم که این کلاس در ایران برگزار شود. مدرسان به تهران آمدند. از ریاست فدراسیون و سایر همکاران در دپارتمان و کمیته داوران تشکر می کنم که چنین شرایطی را فراهم کردند.

اصفهانیان:خداداد خیلی دوست‌داشتنی است

رئیس کمیته داوران افزود: همانطور که مشاهده کردید این کلاس حدود 30 داور در خودش جای داده که زیر 35 سال سن دارند. همچنین 5 کمک داور نیز در این کلاس حضور دارند. امیدوارم این کلاس برای جامعه داوری ما مفید باشد، اگرچه قطعا همینطور است. انشاالله از تجربیات مدرسین این کلاس استفاده کنیم و فوتبال و داوری را به روز کنیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره کاهش اشتباهات داوری تصریح کرد: تا زمانی که انسان مسابقات را قضاوت می کند، می دانیم که انسان جایزالخطاست. اشتباهاتی که بوده، در هفته های اخیر خیلی تاثیرگذار نبوده است. امیدوارم اشتباهات خود را هر چه پیش می رویم، کمتر کنیم. ما تلاش می کنیم که داوران را به روز کنیم و امکانات لازم در اختیارشان باشد. حتی در برخی از بازیها دیدید که از 6 داور استفاده می کنیم. 

اصفهانیان درباره تجربه استفاده از 6 داور گفت: بازخورد مثبتی داشتیم. این کار خیلی به داور کمک می کند. نقطه کورهایی در محوطه جریمه برای داور هست که این داوران می توانند کمک کنند. با توجه به بضاعتی که داریم، امیدوارم ادامه دهیم. هزینه بیشتری می شود اما امیدوارم بتوانیم ادامه دهیم.

وی در واکنش به صحبت های خداداد عزیزی افزود: من بحث فنی نکردم. من با وجود احترامی که قائلم و گفتم که اینها از افتخارات جامعه فوتبال ما هستند و زحمات زیادی برای تیم ملی کشیدند. خداداد عزیزی را دوست دارم اما به نظرم هر کسی باید در حیطه خودش حرف بزند. به هر حال این صحبت ها به نظرم خوب نبود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی